Sneeuw
+3
Hunter
Frostbite
wrgames4
7 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Re: Sneeuw
Javascript. Al heb ik geen idee hoe je het in javascript moet maken, en persoonlijk kan zoiets best wat van je videokaart aan videogeheugen trekken als je het verkeerd doet.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Je kan ook een bewegende background nemen. Dan sneeuwt het ook min of meer, maar dan is het niet zo hinderlijk met posten.
Klopt etchillion, en in de template files van je forum gaat dat helaas ook niet echt geweldig. Dus het is een moeilijke taak om te volbrengen, maar het is wel mogelijk.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
etchilion schreef:inderdaad, maar dat is onmogelijk voor wrgames4, ik ken hem langer als vandaag en dat gaat hem niet lukken,
Gelieve dit soort opmerkingen niet hier meer te posten etchilion!
Vindt het erg onaardig overkomen, dus heb ik de reactie hierop van de topic starter even verwijdert.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
- Code:
<script src="http://s3.wordpress.com/wp-content/plugins/snow/snowstorm.js?ver=2" type="text/javascript"></script>
een simpele sneeuwscript
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Maar als je wilt doen dat het zeg maar sneeuwt op je hele forum en niet speciaal in een topic waar moet je die code dan plakken?
En trouwens die codes doen het bij mij nooit...
En trouwens die codes doen het bij mij nooit...
Chloeklein- Nieuw Forumlid
Registratie : 01-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Chloeklein- Nieuw Forumlid
Registratie : 01-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Sneeuw script
» sneeuw op het forum
» vallende sneeuw
» Is er ook vuurwerk ipv sneeuw voor ouderjaarsdag
» Sneeuw script
» sneeuw op het forum
» vallende sneeuw
» Is er ook vuurwerk ipv sneeuw voor ouderjaarsdag
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: