"Thanks"-button
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
"Thanks"-button
Heejj,
Ik heb gewoon alleen een klein vraagje met betrekking tot de 'thanks'-button. Ik zag er laatst een op een site en vroeg me af wat het was, hoe je het moest inschakelen en waarvoor het handig zou zijn.
Alvast bedankt!
Xx
Ik heb gewoon alleen een klein vraagje met betrekking tot de 'thanks'-button. Ik zag er laatst een op een site en vroeg me af wat het was, hoe je het moest inschakelen en waarvoor het handig zou zijn.
Alvast bedankt!
Xx
Laatst aangepast door Veraa op zo 29 sep 2013 - 21:05; in totaal 1 keer bewerkt
Veraa- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 31-08-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: "Thanks"-button
Je kan deze als het goed is inschakelen bij Display > Plaatjes en Kleuren > Plaatsen beheren > Geavanceerd.
Daar staan 2 opties voor de button. Één om aan te klikken en één die weergegeven word als de knop geselecteerd is.
Je kan deze knop bijv. gebruiken om iemand te bedanken als die persoon je heeft geholpen bij een vraag of probleem. Verder zou ik niet weten waar je deze nog meer voor kunt gebruiken, maar je kan deze ook een andere naam geven en voor andere doeleinden gebruiken!
Daar staan 2 opties voor de button. Één om aan te klikken en één die weergegeven word als de knop geselecteerd is.
Je kan deze knop bijv. gebruiken om iemand te bedanken als die persoon je heeft geholpen bij een vraag of probleem. Verder zou ik niet weten waar je deze nog meer voor kunt gebruiken, maar je kan deze ook een andere naam geven en voor andere doeleinden gebruiken!
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hier heb je ook een Tutorial: http://help.forumotion.com/t48922-change-the-reputation-bar
Gideon.- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 16-06-13
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Zoals Mystic al gezegd heeft: Je kan de 'Thanks-Button gebruiken' om iemand te bedanken die je bijvoorbeeld geholpen heeft. Maar de knop geeft je ook punten op jouw profiel bij. De naam van die punten kan je zelf aanpassen
Ik zal de tutorial waarschijnlijk deze week wel schrijven, zodat ik je kan helpen met je vraag en dan kan je het zelf ook eens uitproberen
Ik zal de tutorial waarschijnlijk deze week wel schrijven, zodat ik je kan helpen met je vraag en dan kan je het zelf ook eens uitproberen
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Bedankt jongens! Als er een button was zou ik die natuurlijk vrolijk doodklikken.
@Nathy, dat zou heel fijn zijn, want ik snapte helemaal niets van de css en wat je daarmee moest doen. Zou je me misschien een linkje willen sturen als hij af is?
X
@Nathy, dat zou heel fijn zijn, want ik snapte helemaal niets van de css en wat je daarmee moest doen. Zou je me misschien een linkje willen sturen als hij af is?
X
Veraa- Actief Forumlid
-
Registratie : 31-08-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: