Legende namen
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Legende namen
hoi hoi,
Ik had een vraagje hoe ik ruimte tussen de legenda namen kan krijgen
Zoals je hier ziet zit alles dicht op elkaar en krijg ik dat niet weg^^
Ik had een vraagje hoe ik ruimte tussen de legenda namen kan krijgen
Zoals je hier ziet zit alles dicht op elkaar en krijg ik dat niet weg^^
Laatst aangepast door Blackraven op za 12 sep 2015 - 11:56; in totaal 1 keer bewerkt
Blackraven- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 10-04-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Legende namen
Zou je de html van dat gedeelte kunnen laten zien, of een linkje naar je forum posten. Dan kan ik kijken waardoor het probleem zich voordoet en hoe je het kan oplossen. Nu kan ik wilde gokken maken in de hoop dat het werkt maar dan kan het lang duren voor ik de goede methode vind.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
- Code:
<div style="background-color:#361010;border:5px solid #2D0D0D;Width:200px;Height:45px;postion:relative;margin-left:0px;padding:10px">
<div style="font-family:HP Simplified; letter-spacing: 5px; font-size: 20px; Color:#6E303F; text-align: Center">
LEGENDA
<div style="padding: 2px;font-family: HP Simplified; letter-spacing: 0px; font-size:0px;text-align:center;color:#ab2a34;">
{LEGEND} : {GROUP_LEGEND} :
</div>
</div>
</div>
het is onderdeel van een table code
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het is maar een probeersel maar ik denk dat dit wel een oplossing kan zijn:
Je past je code aan door deze (er staat enkel een classnaam bij)
Dan plaats je dit bij je css:
Je kan dus de ruimte tussen de namen aanpassen door het tweede getal (in dit geval 3) te veranderen.
Je past je code aan door deze (er staat enkel een classnaam bij)
- Code:
<div style="background-color:#361010;border:5px solid #2D0D0D;Width:200px;Height:45px;postion:relative;margin-left:0px;padding:10px">
<div style="font-family:HP Simplified; letter-spacing: 5px; font-size: 20px; Color:#6E303F; text-align: Center">
LEGENDA
<div style="padding: 2px;font-family: HP Simplified; letter-spacing: 0px; font-size:0px;text-align:center;color:#ab2a34;" class="legenda">
{LEGEND} : {GROUP_LEGEND} :
</div>
</div>
</div>
Dan plaats je dit bij je css:
- Code:
.legenda a {
margin: 0px 3px; /* verticale margin || horizontale margin */
}
Je kan dus de ruimte tussen de namen aanpassen door het tweede getal (in dit geval 3) te veranderen.
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
-
Soortgelijke onderwerpen
» Plaatje voor catogorie namen
» Namen in het midden.
» Namen van gebieden met google
» twilight domein namen
» Moderator namen onzichtbaar maken
» Namen in het midden.
» Namen van gebieden met google
» twilight domein namen
» Moderator namen onzichtbaar maken
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: