Moderator namen onzichtbaar maken
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Moderator namen onzichtbaar maken
Goede avond, of wat het op dit moment ook voor je is ;]
Ik heb een vraagje waar ik nu al enkele dagen last van heb. Ik heb namelijk net iemand als moderator aangesteld, maar nu verschijnt die naam onder ieder forum! Hoe kan ik ervoor zorgen dat die naam niet meer zichtbaar is?
Het probleem:
Dankjewel.
Ik heb een vraagje waar ik nu al enkele dagen last van heb. Ik heb namelijk net iemand als moderator aangesteld, maar nu verschijnt die naam onder ieder forum! Hoe kan ik ervoor zorgen dat die naam niet meer zichtbaar is?
Het probleem:
Dankjewel.
Laatst aangepast door Siparti op do 28 jan 2010 - 17:13; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Moderator namen onzichtbaar maken
Ga naar Beheerderspaneel > Display > Indexpagina > Structure and hierarchy. Zet onderaan de pagina (onder het kopje Hierarchy) 'Display forum moderators' op 'Nee' en klik op 'Verzenden'.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Topic onzichtbaar maken op het hoofdforum
» Kan een Moderator een Sticky maken
» Zichtbaar maken wie moderator is
» Namen in het midden.
» Legende namen
» Kan een Moderator een Sticky maken
» Zichtbaar maken wie moderator is
» Namen in het midden.
» Legende namen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: