Body line background color (semi-) transparant
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Body line background color (semi-) transparant
Technische details
Forumversie : phpBB2Functie op het forum : Administrator
Betreffende webbrowser(s) : Safari
Getroffen personen door het probleem : Alle gebruikers
Beschrijving van het probleem
Ik heb een code gevonden om het hele forum (semi) transparant te maken (inclusief alle fora, afbeeldingen, tekst, etc. - echt álles) zodat de achtergrondafbeelding doorschijnt. Ik zou graag willen dat alléén de body line background color (semi) doorschijnend is. Heeft iemand daar een code voor?
Viezesokken- Nieuw Forumlid
Registratie : 14-04-15
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Body line background color (semi-) transparant
Als je de achtergrondkleur van een element (half)doorschijnend wilt maken gebruik je best rgba. rgba bijschrijft een kleur bij zijn hoeveelheid rood, groen en blauw maar ook de doorzichtigheid!
Ik heb de achtergrondkleur van je forum omgezet van hex naar rgb en het op 70% doorzichtigheid gezet. Je kan de doorzichtigheid aanpassen door de 0.70 te veranderen.
Bedankt om het formulier te gebruiken
- Code:
.bodyline {
background-color: rgba(74, 56, 47, 0.70); /* rood, groen, blauw, doorzichtigheid */
}
Ik heb de achtergrondkleur van je forum omgezet van hex naar rgb en het op 70% doorzichtigheid gezet. Je kan de doorzichtigheid aanpassen door de 0.70 te veranderen.
Bedankt om het formulier te gebruiken
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Viezesokken- Nieuw Forumlid
Registratie : 14-04-15
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Body line background color (semi-) transparant
Ik ga er dan maar vanuit dat het probleem is opgelost?
Anders pm je me maar en zet ik het terug open.
Anders pm je me maar en zet ik het terug open.
.. | Ondersteunings Vraag opgelost en gesloten. |
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» forum line en row line
» Background
» Achtergrond transparant
» body forum gaat niet breder
» Body tekst werkt niet
» Background
» Achtergrond transparant
» body forum gaat niet breder
» Body tekst werkt niet
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: