Body tekst werkt niet
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Body tekst werkt niet
In de Test html pagina werkt een script blijkbaar beter dan de preset heb ik het idee.
In de body tag kan ik wel de achtergrondkleur veranderen, maar welke tekstkleur ik ook kies, hij blijft zwart.
Ik doe dan tekst="#ffffff" of een andere kleur.
Als ik dan op het voorbeeld klik, dan is de hele pagina zwart inclusief de tekst.
De tag is gekopieerd van een html cursus, dus dat lijkt me goed.
Ik heb onderaan de tag ook afgesloten.
In de body tag kan ik wel de achtergrondkleur veranderen, maar welke tekstkleur ik ook kies, hij blijft zwart.
Als ik dan op het voorbeeld klik, dan is de hele pagina zwart inclusief de tekst.
Re: Body tekst werkt niet
Ik wil binnenkort de kleuren van mijn forum en de html pagina's verbeteren, maar ik kom dan vast te zitten op Mudules >> html pagina
Weten jullie hier al een antwoord op?
Weten jullie hier al een antwoord op?
In de Test html pagina werkt een script blijkbaar beter dan de preset heb ik het idee.
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
De letters blijven zwart, welke kleur ik ook ingeef.
Wil je dat ik er twee screenshot van maak anders?
Een voor wat ik heb ingevoerd en een voor wat je dan te zien krijgt?
Wil je dat ik er twee screenshot van maak anders?
Een voor wat ik heb ingevoerd en een voor wat je dan te zien krijgt?
Zoals in een ander onderwerp besproken, is het leuker wanneer de skin doorloopt.
Maar dan krijg ik in de html pagina's het probleem, dat de tekst niet altijd goed leesbaar is en dat stoort me.
Zoals je hier kunt zien:
Daarom wil ik de html pagina's handmatig aanpassen zodat die ook beter te lezen zijn.
Op die manier mengen de letters niet met de sterren en dat leek mij wat overzichtelijker.
In de html pagina heb ik dit ingevoerd als code:
Zoals je ziet is de bgcolor zwart en zijn de letters wit.
Maar als je op voorbeeld klikt dan krijg ik een plaatje met een compleet zwart scherm.
Ik heb er voor het gemak even bij gezet waar de letters staan, want als je ze met de muis selecteert, dan staan ze er gewoon.
Het probleem is met tekst="kleur" niet weg te krijgen, welke hexadecimaal ik ook invoer.
Hoe kan ik dit oplossen?
Maar dan krijg ik in de html pagina's het probleem, dat de tekst niet altijd goed leesbaar is en dat stoort me.
Zoals je hier kunt zien:
Daarom wil ik de html pagina's handmatig aanpassen zodat die ook beter te lezen zijn.
Op die manier mengen de letters niet met de sterren en dat leek mij wat overzichtelijker.
In de html pagina heb ik dit ingevoerd als code:
Zoals je ziet is de bgcolor zwart en zijn de letters wit.
Maar als je op voorbeeld klikt dan krijg ik een plaatje met een compleet zwart scherm.
Ik heb er voor het gemak even bij gezet waar de letters staan, want als je ze met de muis selecteert, dan staan ze er gewoon.
Het probleem is met tekst="kleur" niet weg te krijgen, welke hexadecimaal ik ook invoer.
Hoe kan ik dit oplossen?
Regel ik!
Gesloten
Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» body forum gaat niet breder
» AANMELDEN OP FORUM VANOP i-PAD
» HTLM werkt niet
» servimg.com werkt niet
» onderschrift werkt niet
» AANMELDEN OP FORUM VANOP i-PAD
» HTLM werkt niet
» servimg.com werkt niet
» onderschrift werkt niet
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: