Abuse Forum
2 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Abuse Forum
Hallo,
vanochtend kwam ik een website tegen onder jullie hostnaam.
-link gecencureerd door Joost-
deze website bevat illigaal content, en wij vragen jullie deze website te verwijderen,
een tijdje geleden vroeg een collega ook dit te doen, maar volgens mij zijn ze nooit uit de lucht gehaald...
dit keer word er een aangifte rapport van gemaakt, en letten wij ook op wat jullie als host doen om dit te voorkomen..
groetjes
Jimmy
vanochtend kwam ik een website tegen onder jullie hostnaam.
-link gecencureerd door Joost-
deze website bevat illigaal content, en wij vragen jullie deze website te verwijderen,
een tijdje geleden vroeg een collega ook dit te doen, maar volgens mij zijn ze nooit uit de lucht gehaald...
dit keer word er een aangifte rapport van gemaakt, en letten wij ook op wat jullie als host doen om dit te voorkomen..
groetjes
Jimmy
onbekende1990- Nieuw Forumlid
Registratie : 21-05-15
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Abuse Forum
Hallo @onbekende1990,
Ik heb je een PM verzonden, gelieve problemen met andere forums het beheer zelf te contacteren en het niet openbaar te plaatsen dit willen we hier niet hebben dus heb ik hier een slotje op gedaan en de link eruit geknipt.
Ik heb je een PM verzonden, gelieve problemen met andere forums het beheer zelf te contacteren en het niet openbaar te plaatsen dit willen we hier niet hebben dus heb ik hier een slotje op gedaan en de link eruit geknipt.
.. | Verplaatst naar de prullenbak en gesloten! |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Abuse?
» Abuse?
» abuse melden
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Deklepstek een forum voor lotgenoten forum voor mensen met een persoonlijkheids
» Abuse?
» abuse melden
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Deklepstek een forum voor lotgenoten forum voor mensen met een persoonlijkheids
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: