Is er iets veranderd?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Is er iets veranderd?
Voorheen als ik een nieuwsbrief verzond kreeg ik 2 mails binnen.
Nu heb ik vanmorgen er 1 verzonden en vanmiddag ook 1.
Maar krijg nu maar 1 mail binnen klopt dit?
Edit.
Staat in beheerderspanel als verzonden.
Maar niemand ontvagt de nieuwsbrief.
Nu heb ik vanmorgen er 1 verzonden en vanmiddag ook 1.
Maar krijg nu maar 1 mail binnen klopt dit?
Edit.
Staat in beheerderspanel als verzonden.
Maar niemand ontvagt de nieuwsbrief.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Re: Is er iets veranderd?
Is er al wat bekent hierover??
Moet mijn leden toch op de hoogste stellen van de nieuwe opdrachten.
Moet mijn leden toch op de hoogste stellen van de nieuwe opdrachten.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
-
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Ik lees in dit topic een deel van jouw probleem.
Als je "te" veel test, dan verstuurd 'ie het niet omdat het toch iets te kort op elkaar is. Verder heb ik bij de recente topics niks gezien en het topic waarin bugs gepost kunnen worden zou het al een redelijk wat aantal maanden opgelost moeten zijn.
Heb je een account op het Engelse Ondersteun, misschien dat je het hier even kunt melden, dan kunnen ze beter kijken wat er aan de hand is.
Topic: Newsletter Problems
Als je "te" veel test, dan verstuurd 'ie het niet omdat het toch iets te kort op elkaar is. Verder heb ik bij de recente topics niks gezien en het topic waarin bugs gepost kunnen worden zou het al een redelijk wat aantal maanden opgelost moeten zijn.
Heb je een account op het Engelse Ondersteun, misschien dat je het hier even kunt melden, dan kunnen ze beter kijken wat er aan de hand is.
Topic: Newsletter Problems
Gast- Gast
Helaas begrijp geen engels.
Heb gistermorgen verstuurd rond half 9 en na 15 uur nog 1 verstuurd.
Lijkt me toch niet te kort opelkaar, en nee heb er geen account omdat ik het niet begrijp
Dan even een andere vraag.
Hoeveel nieuwsbrieven mag je per dag verzenden.
En hoeveel tijd moet er tussen de nieuwsbrieven zitten.
Dit is me niet duidelijk, vrijdagavond is er rond 20.00 uur een nieuwsbrief verzonden.
En zaterdag rond half 8 1 van mij en daarna komt er niks meer aan.
Heb gistermorgen verstuurd rond half 9 en na 15 uur nog 1 verstuurd.
Lijkt me toch niet te kort opelkaar, en nee heb er geen account omdat ik het niet begrijp
Dan even een andere vraag.
Hoeveel nieuwsbrieven mag je per dag verzenden.
En hoeveel tijd moet er tussen de nieuwsbrieven zitten.
Dit is me niet duidelijk, vrijdagavond is er rond 20.00 uur een nieuwsbrief verzonden.
En zaterdag rond half 8 1 van mij en daarna komt er niks meer aan.
-
Dat zou je anders denk ik ook even moeten vragen hoe dat precies zit? Ik denk misschien een 24 uur regeling? Tenminste dat lijkt me het meest logisch.
Ik ga het in ieder geval ook nog even opzoeken.
Ik ga het in ieder geval ook nog even opzoeken.
Gast- Gast
Oke 1 mail per 24 uur is wel erg weinig zou toch meer moeten zijn.
Vrijdag om half 9 een mail verzonden die aankwam.
Zaterdg om half 8 een mail verzonden die niet aankwam.
Daarna is er geen maiil meer aangekomen ook zondag morgen niet om kwart voor 8.
Hier kon ik er 3 verzenden.
En hier 2 nu helemaal niks meer staat wel als verzonden maar komen niet aan.
Weet gewoon niet meer wat ik moet doen en dat dit zo plots kan optreden.
Staat er wellicht ergens een vinkje verkeerd zo ja waar moet ik zoeken heb er geen flauw benul van.
Jammer dat niemand hier een antwoord op weet.
Vrijdag om half 9 een mail verzonden die aankwam.
Zaterdg om half 8 een mail verzonden die niet aankwam.
Daarna is er geen maiil meer aangekomen ook zondag morgen niet om kwart voor 8.
Hier kon ik er 3 verzenden.
En hier 2 nu helemaal niks meer staat wel als verzonden maar komen niet aan.
Weet gewoon niet meer wat ik moet doen en dat dit zo plots kan optreden.
Staat er wellicht ergens een vinkje verkeerd zo ja waar moet ik zoeken heb er geen flauw benul van.
Jammer dat niemand hier een antwoord op weet.
-
Ik ga er achteraan voor je.
Ben beetje druk geweest sorry.
Ben beetje druk geweest sorry.
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Kan gebeuren Joost.
-
Hier ervaar ik hetzelfde probleem. De testbrief komt gewoon in mijn mailbox aan maar wanneer hij naar iedereen verstuurd moet worden komt hij niet aan. Terwijl hij bij tracking en archives wel gewoon als verzonden staat?
Soortgelijke onderwerpen
» Misschien hebben jullie hier iets aan (auteursrechten)
» Achtergrond forum veranderd
» Achtergrond veranderd spontaan op diverse pagina's
» Was blijkbaar iets tesnel.
» Iets verbergen totdat er gereageerd is
» Achtergrond forum veranderd
» Achtergrond veranderd spontaan op diverse pagina's
» Was blijkbaar iets tesnel.
» Iets verbergen totdat er gereageerd is
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: