Was blijkbaar iets tesnel.
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Was blijkbaar iets tesnel.
Dit zie ik als ik in mijn gebruikerspanel zit.
Moet dus woonplaats en zo staan.
Helaas blijft dit zwart, waar kan ik de kleuren aanpassen in het beheer.
Laatst aangepast door Liesbeth* op zo 22 jun 2014 - 13:15; in totaal 1 keer bewerkt
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Re: Was blijkbaar iets tesnel.
Niemand die weet waarom alles in het gebruikerspanel zwart blijft?
En hoe ik de letter er gewoon wit kan krijgen??
En hoe ik de letter er gewoon wit kan krijgen??
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
-
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Probeer het eens met deze code, in je CSS:
Edit: ben ervan uitgegaan dat je de kleuren van de tekst wil veranderen? Of wil je de achtergrond veranderen?
- Code:
.gen{
color: white;
}
Edit: ben ervan uitgegaan dat je de kleuren van de tekst wil veranderen? Of wil je de achtergrond veranderen?
Lone Wanderer- Actief Forumlid
-
Registratie : 26-07-13
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Helaas werkt niet of moet ik dat andere eruit halen?
-
Lone Wanderer- Actief Forumlid
-
Registratie : 26-07-13
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja gaat het ook om.
Maar heb nu een andere skin gekozen en nu is alles wel goed zichtbaar.
.postdetails.poster-profile span.label span {
color: #ffffff !important;
}
Deze bedoelde ik. Maar heb nu een witte achtergrond met zwart en bruine letters.
Maar heb nu een andere skin gekozen en nu is alles wel goed zichtbaar.
.postdetails.poster-profile span.label span {
color: #ffffff !important;
}
Deze bedoelde ik. Maar heb nu een witte achtergrond met zwart en bruine letters.
-
Soortgelijke onderwerpen
» Is er iets veranderd?
» Iets verbergen totdat er gereageerd is
» Misschien hebben jullie hier iets aan (auteursrechten)
» Foto's bij iets oudere postings niet zichtbaar
» Groot probleem voor iets (waarschijnlijk) zeer eenvoudigs
» Iets verbergen totdat er gereageerd is
» Misschien hebben jullie hier iets aan (auteursrechten)
» Foto's bij iets oudere postings niet zichtbaar
» Groot probleem voor iets (waarschijnlijk) zeer eenvoudigs
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: