Nederlands Ondersteuningsforum :
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe geef ik aan dat mijn vraag voldoende is beantwoord?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Hoe geef ik aan dat mijn vraag voldoende is beantwoord? Empty Hoe geef ik aan dat mijn vraag voldoende is beantwoord?

Bericht van Admin wo 21 jan 2015 - 17:07

Hoe geef ik aan dat mijn vraag voldoende is beantwoord?

Je kunt zelf aangeven of je vraag voldoende is beantwoord. Dit kun je doen door je topic een groen icoontje te geven (Hoe geef ik aan dat mijn vraag voldoende is beantwoord? Opgelo10)


Hoe verander ik het onderwerpicoon?

Doe het volgende om het icoontje te veranderen:
- Ga naar je topic en klik bij het eerste bericht op de knop 'Bewerk' ( Bewerk Knop ).
- Boven de onderwerpregel staat een aantal icoontjes. Selecteer het groene. (Hoe geef ik aan dat mijn vraag voldoende is beantwoord? Opgelo10)
- Klik op de knop 'Verzenden' (Hoe geef ik aan dat mijn vraag voldoende is beantwoord? KlhjstJ) .



Hoe geef ik aan dat mijn vraag voldoende is beantwoord? 121910
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon Hoe geef ik aan dat mijn vraag voldoende is beantwoord? 210610



Hoe geef ik aan dat mijn vraag voldoende is beantwoord? PiUYHC2 Facebook | Hoe geef ik aan dat mijn vraag voldoende is beantwoord? X10 X (Twitter)

Terug naar boven Terug naar beneden

Admin

Admin
Beheerder
Beheerder

Man
Berichten : 137
Registratie : 03-11-06
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja

Lid sinds +15 jaar
U bent al meer dan 15 jaar lid
Medewerker award
Je verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum
200 berichten of meer gepost
Je hebt 200 berichten of meer gepost
Feestdagen 2022
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Feestdagen 2023
Fijne Feestdagen namens team Actieforum!

https://ondersteun.actieforum.com/



Admin is bedankt door de starter van dit topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum