Ik wil bij RolePlayGame Toevoegen
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Ik wil bij RolePlayGame Toevoegen
Hallo , Ik heb Bijv. Een Paspoort dan wil ik een Text/List
Je kan dan Opties Toevoegen die Mensen in moeten vullen en niet kunnen wegdoen of andere Opties kiezen , Bijvoorbeeld:
Naam: Admin
Leeftijd: 29
Hoe kan dat ??
Snap je het niet dan leg ik het wel Beter uit
Je kan dan Opties Toevoegen die Mensen in moeten vullen en niet kunnen wegdoen of andere Opties kiezen , Bijvoorbeeld:
Naam: Admin
Leeftijd: 29
Hoe kan dat ??
Snap je het niet dan leg ik het wel Beter uit
Gast- Gast
Re: Ik wil bij RolePlayGame Toevoegen
Bedoel je dat je wilt weten hoe je die kopjes zoals
naam:
toevoegt?
naam:
toevoegt?
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja maar dan Heel veel onder elkaar want je kan bij de RPG Maar 3 Opties .
En ik wil meer Gegevens [Geen echte Gegevens Natuurlijk ] laten kunnen Invullen .
En ik wil meer Gegevens [Geen echte Gegevens Natuurlijk ] laten kunnen Invullen .
Laatst aangepast door Forum op di 19 feb 2008 - 18:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
-
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
daar heb ik al een suggestietopic over gemaakt ja, want ik vind dat maximaal 3 dingen ook gewoon iets van "welke waus heeft dat nu bedacht" (niet beledigend bedoelt, gewoon in de zin van dat t nergens op slaat)
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
je kunt natuurlijk ook vakjes van 'persoonlijk profiel' toevoegen
denk ik toch
denk ik toch
-
mja, die staan helaas niet netjes onder zown woordje als character sheet. Ziet beetje rommelig uit, maar inderdaad, het is een alternatief, wat ik noodgedwongen moet uitvoeren
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» gebruikerslijst toevoegen
» toevoegen
» Forum toevoegen
» Favicon toevoegen
» Een zip of rar bestand toevoegen
» toevoegen
» Forum toevoegen
» Favicon toevoegen
» Een zip of rar bestand toevoegen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: