toevoegen
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
toevoegen
ik sie dat steets staan bij stijlen en dan header , maar wat betekent dat ??
ToevoegenGekozen beeld * Heroriënteringsadres * Vervangingstekst * In een nieuw venster openen Onderdelen met een * zijn verplicht
ToevoegenGekozen beeld * Heroriënteringsadres * Vervangingstekst * In een nieuw venster openen Onderdelen met een * zijn verplicht
Re: toevoegen
Zo kun je nieuwe headers toevoegen.
dat zijn menuknopjes zoals 'portal', 'index', 'faq',...
Bij Gekozen beeld: plaats een link naar het plaatje dat je wilt
bij Heroriënteringsadres: Plaats de link naar de pagina die je via die menuknop wilt openen
Bij Vervangingstekst: Plaats het woord (of woorden) die je wilt laten zien. bv 'links'
dat zijn menuknopjes zoals 'portal', 'index', 'faq',...
Bij Gekozen beeld: plaats een link naar het plaatje dat je wilt
bij Heroriënteringsadres: Plaats de link naar de pagina die je via die menuknop wilt openen
Bij Vervangingstekst: Plaats het woord (of woorden) die je wilt laten zien. bv 'links'
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Forum toevoegen
» Het toevoegen van een functie
» Ik wil bij RolePlayGame Toevoegen
» Een zip of rar bestand toevoegen
» gebruikerslijst toevoegen
» Het toevoegen van een functie
» Ik wil bij RolePlayGame Toevoegen
» Een zip of rar bestand toevoegen
» gebruikerslijst toevoegen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: