Vertaling beheerders paneel
4 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Re: Vertaling beheerders paneel
Deze dingen worden door ons vertaald en kan niet door de gewone forum beheerder vertaald of aangepast worden. Ik wil je ook even zeggen dat wij hier hard aan werken. Maar wanneer er een update komt dan is die meestal in het Engels en dan vertalen wij die zo snel mogelijk.
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Tsja, wij moeten het vertalen en het doorgeven. Degene die het dan door voert heeft op dat moment de verantwoording. Maar je hebt geluk dat er al een heleboel vertaald is. Het BHP was een tijd geleden nog helemaal in het Engels D:
Maar goed, zoals Nathy al zegt, we zijn er mee bezig. Tot die tijd zal het helaas met een tweetalig BHP gedaan moeten worden.
Maar goed, zoals Nathy al zegt, we zijn er mee bezig. Tot die tijd zal het helaas met een tweetalig BHP gedaan moeten worden.
Gast- Gast
Voor zover ik kan zien staan er op het moment geen dingen te wachten voor het beheerderspaneel om vertaald te moeten worden. Dat betekent ofwel dat alles al vertaald is en iemand het er in moet gaan zetten, ofwel dat het Engelse forum nog een lijst op moet sturen met dingen die nog niet vertaald zijn.
Óf ze weten daar überhaupt niet dat het ACP nog niet klopt (per slot van rekening kunnen Engelsen geen Nederlands en weten zij niet welke Engelse termen we in het Nederlands wel gebruiken en welke niet) en in dat geval zou dat doorgegeven moeten worden.
Óf ze weten daar überhaupt niet dat het ACP nog niet klopt (per slot van rekening kunnen Engelsen geen Nederlands en weten zij niet welke Engelse termen we in het Nederlands wel gebruiken en welke niet) en in dat geval zou dat doorgegeven moeten worden.
Lone Wanderer- Actief Forumlid
-
Registratie : 26-07-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Momenteel hebben we genoeg vertalers veronderstel ik, anders kan je eens een privébericht naar Joost sturen met die vraag.SamanthaMelissaS schreef:Bang YongGuk schreef:Tsja, wij moeten het vertalen en het doorgeven. Degene die het dan door voert heeft op dat moment de verantwoording. Maar je hebt geluk dat er al een heleboel vertaald is. Het BHP was een tijd geleden nog helemaal in het Engels D:
En kan ik daarbij op één of andere manier helpen of zo? 't Is best veel heb ik gezien...
.. | Als uw ondersteuningsvraag opgelost is, gelieve dan het topic als opgelost met het icoon te markeren! Hoe doe ik dit? Klik Hier |
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Mijn collega´s hebben dit prima beantwoord, we hebben een vertaal team opgericht hiervoor en hebben geen mensen nodig, we doen ons best.
Dit topic sluit ik bij deze ook en gaat naar de prullenbak toe.
Dit topic sluit ik bij deze ook en gaat naar de prullenbak toe.
.. | Verplaatst naar de prullenbak en gesloten! |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Geen beheerders paneel
» Vertaling
» Mod paneel
» Moderator controle paneel
» Paneel helemaal anders??
» Vertaling
» Mod paneel
» Moderator controle paneel
» Paneel helemaal anders??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: