Vertaling
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Vertaling
Beste leden,
Zoals jullie vast wel weten, is actieforum de vertaling van "Forumactif". Jammergenoeg is bij het opzetten van de forum een automatische vertaler gebruikt; er zijn dus nogal veel fouten, een beetje overal (Op uw forums, op de site).
Als jullie willen helpen, hoeven jullie alleen maar de fouten in deze topic de weergeven. Wij zullen dan ons best doen op het te verbeteren.
Om dat te doen, vraag ik jullie om dit formulier te gebruiken:
Opmerking: Alles wat in het Engels is, hoeft niet te woorden weergeven. Voor de simpele reden dat die teksten nog niet vertaalt zijn, maar we doen onze best.
Dankuwel voor uw medewerking.
Zoals jullie vast wel weten, is actieforum de vertaling van "Forumactif". Jammergenoeg is bij het opzetten van de forum een automatische vertaler gebruikt; er zijn dus nogal veel fouten, een beetje overal (Op uw forums, op de site).
Als jullie willen helpen, hoeven jullie alleen maar de fouten in deze topic de weergeven. Wij zullen dan ons best doen op het te verbeteren.
Om dat te doen, vraag ik jullie om dit formulier te gebruiken:
- Code:
[b]Pagina van de fout(en):[/b]
[b]Fout(en):[/b]
[b]Verbetering (Facultatief):[/b]
Opmerking: Alles wat in het Engels is, hoeft niet te woorden weergeven. Voor de simpele reden dat die teksten nog niet vertaalt zijn, maar we doen onze best.
Dankuwel voor uw medewerking.
Kajuzbonuz- Actief Forumlid
Leeftijd : 31
Registratie : 20-03-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
uitschrijvings e-mail
Als test heb ik een account van mijzelf uit laten schrijven.
Het volgende mailtje werd ontvangen waarin nogal wat vreemde vertalingen zaten.
Je aacont is verwijderd geweest op
From: board@editboard.com
To:
Hallo "naam", Je verkrijg deze mail automatish omdat u accont op "" - http://............actieforum.com verwijderd is. U kan de beheerder contacteren toch nog cantactern om de reden te vragen. -- Namens de beheerders van
Het volgende mailtje werd ontvangen waarin nogal wat vreemde vertalingen zaten.
Je aacont is verwijderd geweest op
From: board@editboard.com
To:
Hallo "naam", Je verkrijg deze mail automatish omdat u accont op "" - http://............actieforum.com verwijderd is. U kan de beheerder contacteren toch nog cantactern om de reden te vragen. -- Namens de beheerders van
Re: Vertaling
Toevallig vond ik ook nog de volgende op: http://www.actieforum.com/nl/gereedschap/
Het gereedschap wil vrijbrief jullie van :
* Te modificeren het profiel van de oprichter
* Te benutten de back-up systeem
* Te opkroppen de abuis is HTML
(wanneer de laagte van uw forum kun niet zijn vertoonde meer)
groet,
Foxy
Het gereedschap wil vrijbrief jullie van :
* Te modificeren het profiel van de oprichter
* Te benutten de back-up systeem
* Te opkroppen de abuis is HTML
(wanneer de laagte van uw forum kun niet zijn vertoonde meer)
groet,
Foxy
Dankjewel voor de meldingen.
Ik vind dit nogal raar, want ik heb dit normaal gesproken al allemaal vertaalt... Ik heb een technicus gecontacteert, misschien is er een probleem met de vertalings pannel.
Edit: De vertalingen worden pas aangepasst als Forumactif iets update.
Ik vind dit nogal raar, want ik heb dit normaal gesproken al allemaal vertaalt... Ik heb een technicus gecontacteert, misschien is er een probleem met de vertalings pannel.
Edit: De vertalingen worden pas aangepasst als Forumactif iets update.
Kajuzbonuz- Actief Forumlid
Leeftijd : 31
Registratie : 20-03-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
is het ook bekend wanneer er weer iets ge-update wordt? dan kunnen we nu beter even wachten met melden van foutieve vertalingen.......
De vertalingen worden nu gecheckt, waarschijnlijk zullen ze binnenkort geüpdatet worden.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Vertaling beheerders paneel
» Vertaling Buttons
» Vertaling Knoppen
» phpbb forum vertaling
» Knoppen vertaling aanvraag
» Vertaling Buttons
» Vertaling Knoppen
» phpbb forum vertaling
» Knoppen vertaling aanvraag
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: