geen kadar bij nieuwe catogory
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
geen kadar bij nieuwe catogory
Hallo,
Is als ik een nieuwe catogorie aanmaak is het dan mogelijk om voor die catogorie een appart kadertje te laten weergeven? want nu staan alle forums achter me kaar, beetje onoverzichtelijk
Mvg
Richard
Is als ik een nieuwe catogorie aanmaak is het dan mogelijk om voor die catogorie een appart kadertje te laten weergeven? want nu staan alle forums achter me kaar, beetje onoverzichtelijk
Mvg
Richard
Re: geen kadar bij nieuwe catogory
Ja, dat kan. Ga naar Beheerderspaneel > Algemeen > Hierarchy. Onder het kopje "Split categories on index" kun je instellen hoe categorieën moeten worden weergegeven. Kies daar de tweede optie (Medium).
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: geen kadar bij nieuwe catogory
Mooi,
*Grabbelt in rugzak met slotjes en kiest er één uit*
Gesloten
*Grabbelt in rugzak met slotjes en kiest er één uit*
Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Geen nieuwe registratie
» Nieuwe leden geen links
» DRINGEND! Geen nieuwe berichten?
» Geen ontvangst van email bij melding nieuwe registraties.
» geen wifi ondersteuning nieuwe editor
» Nieuwe leden geen links
» DRINGEND! Geen nieuwe berichten?
» Geen ontvangst van email bij melding nieuwe registraties.
» geen wifi ondersteuning nieuwe editor
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: