geen wifi ondersteuning nieuwe editor
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
geen wifi ondersteuning nieuwe editor
beste leden
als ik boven op mij wii (spelcomputer ) achter het actie forum ga kan ik niet meer reageren en onderwerpen starten dit geld ook voor mijn eigen forum de pckantine
dat is nogal lastig want ik zit het vaakste boven op mijn kamer op de wii op mijn forum
ik weet niet of hier nog wat aangedaan kan worden maar als dat kan zou dat heel erg fijn zijn
ik denk ook dat dit voor de telefoon zou gelden ( die hebben jullie nog net aangepast
voor uw smartfone
mvg GGZ
als ik boven op mij wii (spelcomputer ) achter het actie forum ga kan ik niet meer reageren en onderwerpen starten dit geld ook voor mijn eigen forum de pckantine
dat is nogal lastig want ik zit het vaakste boven op mijn kamer op de wii op mijn forum
ik weet niet of hier nog wat aangedaan kan worden maar als dat kan zou dat heel erg fijn zijn
ik denk ook dat dit voor de telefoon zou gelden ( die hebben jullie nog net aangepast
voor uw smartfone
mvg GGZ
Gast- Gast
Re: geen wifi ondersteuning nieuwe editor
Op mijn tablet, die ook de mobiele versie gebruikt werkt de nieuwe editor prima. Echter, als je het niet op kan lossen kun je switchen naar de oude editor met de Switch Editor Mode knop.
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Die staat gewoon boven het tekstveld, of werkt dat ook niet?
Job- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
@10spetter10 Dankjewel!
En graag eventjes melden als het wel/niet is gelukt
En graag eventjes melden als het wel/niet is gelukt
Job- Actief Forumlid
-
Er is een speciaal topic gemaakt waar alleen vragen over de editor gepost kunnen worden om het overzichtelijk te houden.
Klik hier om naar dat topic te gaan, deze is ook globaal ingesteld.
=> Topic gesloten
Klik hier om naar dat topic te gaan, deze is ook globaal ingesteld.
=> Topic gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» geen nieuwe text editor leden
» Geen ondersteuning via privé berichten
» Nieuwe editor in beheerderspaneel
» (Alleen dit topic) Nieuwe Editor
» DRINGEND! Geen nieuwe berichten?
» Geen ondersteuning via privé berichten
» Nieuwe editor in beheerderspaneel
» (Alleen dit topic) Nieuwe Editor
» DRINGEND! Geen nieuwe berichten?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: