Groepen [opgelost]
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Groepen [opgelost]
Ik zit met een probleem...
Ik wil die groepen onderin bij Legend: Zetten maar ik weet niet hoe
Hoe moet dit???
Ik wil die groepen onderin bij Legend: Zetten maar ik weet niet hoe
Hoe moet dit???
Re: Groepen [opgelost]
Als je bij "Group Member's Color" een hexadecimale kleurcode opgeeft en bij "Color Group Members?" "Ja" aanvinkt, komt de groep automatisch in de legenda te staan.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dan heb ik wel beheerderrechten nodig. Ik heb me aangemeld met de gebruikersnaam "editboard-help".
Als je niet weet hoe je me beheerderrechten kunt geven:
- Ga naar het Beheerderspaneel en klik op het tabblad "gebruikers en groepen".
- Klik op "permissions" in het linker menu.
- Typ "editboard-help" in het tekstvak en klik op "look up user".
- Kies bij "gebruikersniveau" "beheerder" en klik op "verzenden".
Als je niet weet hoe je me beheerderrechten kunt geven:
- Ga naar het Beheerderspaneel en klik op het tabblad "gebruikers en groepen".
- Klik op "permissions" in het linker menu.
- Typ "editboard-help" in het tekstvak en klik op "look up user".
- Kies bij "gebruikersniveau" "beheerder" en klik op "verzenden".
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Opgelost, in de algemene configuratie stond "Colorized Usernames Enabled?" nog op "nee".
Je mag mijn account verwijderen als je wilt.
Je mag mijn account verwijderen als je wilt.
-
-
Soortgelijke onderwerpen
» Kleur groepen
» Groepen maken
» Zijn mijn groepen wel goed. ?
» Organisatie van de groepen
» Groepen hoe maak ik dit aan?
» Groepen maken
» Zijn mijn groepen wel goed. ?
» Organisatie van de groepen
» Groepen hoe maak ik dit aan?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: