Groepen hoe maak ik dit aan?
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Groepen hoe maak ik dit aan?
[Beheeractief ] [Moderactief ] [Hulpactief ] [Creactief ] [Juridactief ] [Ontwikkactief ]
Dit zie steets staan beneden op Jullie forum
Maar dat wil ik ook op de Mijn forum , Maak 1 probleem weet niet hoe
wie kan me helpen ???
Thanks you
Slytherin78 - onderwerp even aangepast.
Dit zie steets staan beneden op Jullie forum
Maar dat wil ik ook op de Mijn forum , Maak 1 probleem weet niet hoe
wie kan me helpen ???
Thanks you
Slytherin78 - onderwerp even aangepast.
Re: Groepen hoe maak ik dit aan?
Oké,
1. Beheerders paneel
2. Gebruikers en Groepen
3. Klik vervolgens op Groepen
4. Dan zie je een lijst, Klik vervolgens rechts boven aan op: ''Nieuwe groep aanmaken'' en dan:
Bij Group name vul je de naam van de groep in.
Bij Group description vul je de omschrijving van je groep in.
Bij Group Moderator vul je de gebruikersnaam in, wie leden in die groep mag doen bijvoorbeeld jezelf.
Bij Group Member’s Color kies je een kleur uit.
Zet deze op ja ''Color Group Members?''
En alle overige dingentjes die je nog in kan vullen.
Let op! vergeet niet de kleur toe te passen en de onderstaande instellingen goed te doen..
----
1. Gebruikers en Groepen
2. Basis instellingen Gebruikers
3. Zet ''Colorized Usernames Enabled?'' op Ja.
En klik op verzenden.
Als het goed is staat alles goed, zo niet dan hoor ik het wel.
1. Beheerders paneel
2. Gebruikers en Groepen
3. Klik vervolgens op Groepen
4. Dan zie je een lijst, Klik vervolgens rechts boven aan op: ''Nieuwe groep aanmaken'' en dan:
Bij Group name vul je de naam van de groep in.
Bij Group description vul je de omschrijving van je groep in.
Bij Group Moderator vul je de gebruikersnaam in, wie leden in die groep mag doen bijvoorbeeld jezelf.
Bij Group Member’s Color kies je een kleur uit.
Zet deze op ja ''Color Group Members?''
En alle overige dingentjes die je nog in kan vullen.
Let op! vergeet niet de kleur toe te passen en de onderstaande instellingen goed te doen..
----
1. Gebruikers en Groepen
En klik op verzenden.
Als het goed is staat alles goed, zo niet dan hoor ik het wel.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ok thanks maar wat bedoelen ze met Opened group Closed group Hidden group
Een open groep is zichtbaar voor iedereen en alle leden kunnen zich ervoor aanmelden. Een gesloten groep is zichtbaar voor iedereen, maar leden kunnen zich er niet voor aanmelden. Een verborgen groep is niet zichtbaar en leden kunnen zich er ook niet voor aanmelden.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ok Thanks , Maar weer heb ik probleem als ik dat doe he .. zie ik
Legend : [ Beheerder ] [ Moderator ]
Moet meer staan .. Hoe moet dat zichtbaar maken + groepen er bij
Dus het moet
Legend : [ Beheerder ] [ Moderator ] [Hulp moderator]
Legend : [ Beheerder ] [ Moderator ]
Moet meer staan .. Hoe moet dat zichtbaar maken + groepen er bij
Dus het moet
Legend : [ Beheerder ] [ Moderator ] [Hulp moderator]
Dan zal je de kleur moeten instellen, en als je dat hebt gedaan doe je de volgende instellingen:
En ik wil je er op wijzen dat wij geen robots zijn, geduld is een schone zaak
1. Gebruikers en Groepen
En ik wil je er op wijzen dat wij geen robots zijn, geduld is een schone zaak
1. Gebruikers en Groepen
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Misschien wel zo handig om, nog even doorgaand op die groups, te melden dat wanneer je de groep als hidden group hebt ingesteld, deze niet te zien is onderaan (bij [moderator] en dergelijke)
Inderdaad, stel hem of op open groep in of op gesloten groep.
Met dank aan: Cbeats
Met dank aan: Cbeats
Joost- Beheerder
-
Dan neem ik aan dat je vraag beandwoord is.
Zo niet pm me even.
Gesloten
Zo niet pm me even.
Gesloten
Joost- Beheerder
-
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: