Gallery
2 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Gallery
Hi,
Ik heb al gezocht en toch nog niet gevonden. dus een nieuwe topic.
Wij hebben een forum waar mensen willen fotos van hun creaties (o.a. kaarten)laten zien. Echt de galerij dat er is heeft niet veel ruimte.
Mijn vraag is:
Er is een Gallery freeware voor dit?
Op internet heb ik deze gevonden:
http://galleryproject.org/forum/99
Kan ik deze aan ons forum integreren?
Alvast bedankt voor jullie help!
Helena
forum.scrapplezier.nl
Ik heb al gezocht en toch nog niet gevonden. dus een nieuwe topic.
Wij hebben een forum waar mensen willen fotos van hun creaties (o.a. kaarten)laten zien. Echt de galerij dat er is heeft niet veel ruimte.
Mijn vraag is:
Er is een Gallery freeware voor dit?
Op internet heb ik deze gevonden:
http://galleryproject.org/forum/99
Kan ik deze aan ons forum integreren?
Alvast bedankt voor jullie help!
Helena
forum.scrapplezier.nl
ScrapPlezier- Nieuw Forumlid
Registratie : 22-03-14
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Feestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Re: Gallery
Ik heb een paar scripts die je kunnen helpen, als je gebruik maakt van een externe gallerij. Wat is de bedoeling precies? Dat je de prenten van leden op de homepage kan zien of ...?
Chocoladesnoepje- Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 14-04-13
Templates : Nee
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
bedankt dat je mij wilt helpen.Chocoladesnoepje schreef:Ik heb een paar scripts die je kunnen helpen, als je gebruik maakt van een externe gallerij. Wat is de bedoeling precies? Dat je de prenten van leden op de homepage kan zien of ...?
De bedoeling is dat een galerij gemaakt is waar elke lid een album heeft of dan dat een album met een bepaald thema wordt aangeboden, bijvoolbeeld een album voor alle kaarten van de challenge maart worden in 1 album genoemd challenge maart geplaatst.
Het is een beetje het idee van het galerij van het forum. Het enige is dat de galerij die met het forum komt is veel te klein.
CSS : Ja - Feestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Ik heb net gezien dat dit de website is van een bedrijf. Ik weet niet of u dit wenst, maar indien u betaald kunt u extra ruimte kopen voor de gallerij, zodat uw leden wél genoeg ruimte hebben en deze gewoon de gallerij kunnen gebruiken. Dit kan u aanschaffen bij "Divers" onder het tabblad "Credits uitgeven."
Indien u niet wenst te betalen, wat ik begrijp, zoeken we samen een andere oplossing. Maar ik vond dat ik u deze oplossing allereerst moest aanwijzen. Weet niet of u hiervan op de hoogte was/bent?
Indien u niet wenst te betalen, wat ik begrijp, zoeken we samen een andere oplossing. Maar ik vond dat ik u deze oplossing allereerst moest aanwijzen. Weet niet of u hiervan op de hoogte was/bent?
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja, had al gezien van de betaald oplossing.
Wij zijn nog een heel klein bedrijf dus nog niet een betaald solution ;-)
Wij zijn nog een heel klein bedrijf dus nog niet een betaald solution ;-)
Misschien kan deze tutorial je helpen?
http://www.punbb.biz/t334-xlider-image-gallery-on-the-homepage
http://www.punbb.biz/t334-xlider-image-gallery-on-the-homepage
-
bedankt! grappige! Het is ontwikkelt in portugese... die taal ken ik wel.
maar nee, het lijkt meer een slide show dan een galerij waar mensen kunnen eigen fotos uploaden.
Er is iemand die de Gallery freeware kent?
maar nee, het lijkt meer een slide show dan een galerij waar mensen kunnen eigen fotos uploaden.
Er is iemand die de Gallery freeware kent?
Soortgelijke onderwerpen
» hoe werkt de gallery?
» gallery is klein..
» probleem gallery
» Misc - Gallery points
» Gallery: foutmelding bij plaatsen commentaartjes
» gallery is klein..
» probleem gallery
» Misc - Gallery points
» Gallery: foutmelding bij plaatsen commentaartjes
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: