gallery is klein..
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
gallery is klein..
hey iedereen,
ik heb al lang een gallery op m'n forum staan, ik heb geen enkel probleem maar het is echttttt klein van vorm op m'n portal :S
ik heb m'n gallery ingesteld op slayt modus, maar de pictures zijn erg klein.. wat moet ik doen om m'n pictures groter te laten zien bij slayt modus??
grtzzzzz
ik heb al lang een gallery op m'n forum staan, ik heb geen enkel probleem maar het is echttttt klein van vorm op m'n portal :S
ik heb m'n gallery ingesteld op slayt modus, maar de pictures zijn erg klein.. wat moet ik doen om m'n pictures groter te laten zien bij slayt modus??
grtzzzzz
Tsen- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 10-06-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: gallery is klein..
en bestaan er geen slayt gallery programmas of embed codes zodat ik er een apparte gallery op m'n site kan plaatsen??
grtzzzzz
grtzzzzz
Soortgelijke onderwerpen
» een klein probleempje
» Klein vraagje.
» Misc - Gallery points
» IP lijst leden en gasten klein dingetje
» Gallery: foutmelding bij plaatsen commentaartjes
» Klein vraagje.
» Misc - Gallery points
» IP lijst leden en gasten klein dingetje
» Gallery: foutmelding bij plaatsen commentaartjes
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: