Hoofdpagina laadt geen CSS in
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 2 van 2• Deel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Hoofdpagina laadt geen CSS in
Eerste onderwerp bericht herinnering :
Toen ik vanavond op mijn forum kwam, bleek dat de hele hoofdpagina niet meer werken. In de tussentijd ben ik niet online geweest. Het lijkt alsof de CSS niet meer werkt op enkel de hoofdpagina, aangezien het op andere pagina's wel inlaadt. Als ik in de broncode kijk van het forum, krijgt hij helemaal niks van CSS meer door. Ik kan niet in de templates, aangezien het PHPBB3 is.
Kan iemand mij hiermee verder helpen?
Forumlink: http://kickstart.actieforum.com/
Met vriendelijke groet,
Bandersnatch
Toen ik vanavond op mijn forum kwam, bleek dat de hele hoofdpagina niet meer werken. In de tussentijd ben ik niet online geweest. Het lijkt alsof de CSS niet meer werkt op enkel de hoofdpagina, aangezien het op andere pagina's wel inlaadt. Als ik in de broncode kijk van het forum, krijgt hij helemaal niks van CSS meer door. Ik kan niet in de templates, aangezien het PHPBB3 is.
Kan iemand mij hiermee verder helpen?
Forumlink: http://kickstart.actieforum.com/
Met vriendelijke groet,
Bandersnatch
Laatst aangepast door Bandersnatch op do 20 feb 2014 - 10:32; in totaal 1 keer bewerkt
Bandersnatch- Nieuw Forumlid
Registratie : 22-09-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Hoofdpagina laadt geen CSS in
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar de handel werkt weer. ^^
Toch bedankt iedereen!
Toch bedankt iedereen!
Bandersnatch- Nieuw Forumlid
Registratie : 22-09-13
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hier ook, probleem opgelost! Bedankt allemaal! Zo raar als het kwam ging het ook weer weg
BIOCHEM1STRY- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 19-02-14
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Als uw aanvraag opgelost is, gelieve dan het topic als opgelost te markeren! Hoe doe ik dit? Klik hier |
CCDragon- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 24-12-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Aanvraag opgelost en gesloten. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Forum laadt traag
» Ik heb geen idee waarom ik geen weblog kan aanmaken op mijn forum???.
» geen letters
» wel pop up PM geen mail
» geen subfora
» Ik heb geen idee waarom ik geen weblog kan aanmaken op mijn forum???.
» geen letters
» wel pop up PM geen mail
» geen subfora
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: