Legenda nieuwe berichten
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Legenda nieuwe berichten
Hi,
misschien is het een hele domme vraag, maar ik ben al heel erg lang op zoek naar waar ik de legenda van de plaatjes 'Nieuw bericht' weg kan halen.
^ Die plaatjes dus. Ik hoef geen legenda onderaan mijn forum, dat vind ik lelijk staan.
Iemand die mij kan vertellen hoe dat moet? Ik ben je alvast echt heel erg dankbaar c;
Groetjes,
misschien is het een hele domme vraag, maar ik ben al heel erg lang op zoek naar waar ik de legenda van de plaatjes 'Nieuw bericht' weg kan halen.
^ Die plaatjes dus. Ik hoef geen legenda onderaan mijn forum, dat vind ik lelijk staan.
Iemand die mij kan vertellen hoe dat moet? Ik ben je alvast echt heel erg dankbaar c;
Groetjes,
Laatst aangepast door Solance Ainsworth op wo 15 jan 2014 - 21:18; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Legenda nieuwe berichten
Hiervoor moet je naar Beheerderspaneel > Display > Templates > Algemeen > Index body
Daar klik je op bewerken (Dat gele icoontje) en verwijder je regel 224 tot en met regel 237. Let op, als je deze template al hebt aangepast klopt dit natuurlijk niet meer! Dan zijn het andere regels. Dit gedaan hebbend druk je op verzenden en daarna op het groene plusje bij de naam zodat het wordt uitgevoerd.
Daar klik je op bewerken (Dat gele icoontje) en verwijder je regel 224 tot en met regel 237. Let op, als je deze template al hebt aangepast klopt dit natuurlijk niet meer! Dan zijn het andere regels. Dit gedaan hebbend druk je op verzenden en daarna op het groene plusje bij de naam zodat het wordt uitgevoerd.
Isaatje- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 18-08-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Legenda nieuwe berichten
Thankyouu c; Nu ziet 't er een stuk beter uit en hoef ik me daar niet meer aan te ergeren. Ik ben je heeeel erg dankbaar c;
Soortgelijke onderwerpen
» oplichtende icoon voor nieuwe berichten
» kleurtje nieuwe berichten
» DRINGEND! Geen nieuwe berichten?
» Icoon voor nieuwe berichten
» Opgelichte icoon nieuwe berichten verdwijnen
» kleurtje nieuwe berichten
» DRINGEND! Geen nieuwe berichten?
» Icoon voor nieuwe berichten
» Opgelichte icoon nieuwe berichten verdwijnen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: