Icoon voor nieuwe berichten
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Icoon voor nieuwe berichten
Oke, ik ga het proberen uit te leggen.....Ahum.......
Bij het "oude" forum was het altijd zo dat ik op de pagina "Toon nieuwe berichten" inlogde.
Dan zag ik het volgende een stippie waar ik op gereageerd had maar wel zag als er nieuwe berichten in het topic kwam.
https://2img.net/r/ihimizer/img30/6408/nieuweafbeelding1g.png
Handig, want zo zie je de nieuwe topics die in de tussen tijd geopend zijn, de topics waarbij nieuwe berichten zijn gepost EN welke topics je een bericht hebt gepost ( door middel van het zwarte stipje in het topic-icoon)
Nou kijk dat laatste gaat het nou om.
Als ik op deze site inlog onder "Toon nieuwe berichten", zie ik het volgende
https://2img.net/r/ihimizer/img189/5494/nieuweafbeeldingg.png
Hoe kan dit opgelost worden?
Bij het "oude" forum was het altijd zo dat ik op de pagina "Toon nieuwe berichten" inlogde.
Dan zag ik het volgende een stippie waar ik op gereageerd had maar wel zag als er nieuwe berichten in het topic kwam.
https://2img.net/r/ihimizer/img30/6408/nieuweafbeelding1g.png
Handig, want zo zie je de nieuwe topics die in de tussen tijd geopend zijn, de topics waarbij nieuwe berichten zijn gepost EN welke topics je een bericht hebt gepost ( door middel van het zwarte stipje in het topic-icoon)
Nou kijk dat laatste gaat het nou om.
Als ik op deze site inlog onder "Toon nieuwe berichten", zie ik het volgende
https://2img.net/r/ihimizer/img189/5494/nieuweafbeeldingg.png
Hoe kan dit opgelost worden?
Jolanda- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 36
Registratie : 05-01-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jolanda- Actief Forumlid
-
Registratie : 05-01-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Icoon voor nieuwe berichten
Dit heeft te maken met de plaatjes die ervoor gebruikt worden. Als je uit kan vinden bij het oude template waar de iconen stonden en welke gebruikt zijn (eventueel even opslaan op je computer) dan kan je deze gebruiken in de nieuwe template.
Want volgens mij kan je dit gewoon d.m.v. de images wijzigen het gewoon regelen.
Succes.
Want volgens mij kan je dit gewoon d.m.v. de images wijzigen het gewoon regelen.
Succes.
Ik heb phpbb 3 en bij display/ Pictures and Colors/dan voor de uitgebreide modus kiezen, kan je de knoppen veranderen. Ik heb nu een roze stip staan voor een topic, waarin ik heb gereageerd en nu een nieuw bericht is.
Klopt, maar ik draai niet op php 3 maar op 2, er moet voor daar toch ook een mogelijkheid zijn?
Jolanda- Actief Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw icoon voor nieuwe berichten
» oplichtende icoon voor nieuwe berichten
» Opgelichte icoon nieuwe berichten verdwijnen
» Legenda nieuwe berichten
» kleurtje nieuwe berichten
» oplichtende icoon voor nieuwe berichten
» Opgelichte icoon nieuwe berichten verdwijnen
» Legenda nieuwe berichten
» kleurtje nieuwe berichten
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: