graag uw mening kritiek op mijn site
2 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
graag uw mening kritiek op mijn site
hallo
ik zit met een vraag aan alle leden van dit forum
willen jullie mijn site checken en op mij op de kritische puntjes kan atanderen en benadrukken zodat ik er iets mee kan doen dit kan zijn typefoutjes ideen iets wat beter kan of juist niet
dit vraag ik omdat ik wil weten wat jullie van mijn site vinden
ik geef hierbij mijn testaccount ik hoop heel erg dat een mod of admin dit NIET verwijderd omdat het geen prive gegevens zijn maar openbare gegevens
username : -KNIP-
ww: -KNIP-
link : -KNIP-
hoor het heel erg graag in dit topic
mvg gierigegoudzoeker
ik zit met een vraag aan alle leden van dit forum
willen jullie mijn site checken en op mij op de kritische puntjes kan atanderen en benadrukken zodat ik er iets mee kan doen dit kan zijn typefoutjes ideen iets wat beter kan of juist niet
dit vraag ik omdat ik wil weten wat jullie van mijn site vinden
ik geef hierbij mijn testaccount ik hoop heel erg dat een mod of admin dit NIET verwijderd omdat het geen prive gegevens zijn maar openbare gegevens
username : -KNIP-
ww: -KNIP-
link : -KNIP-
hoor het heel erg graag in dit topic
mvg gierigegoudzoeker
Gast- Gast
Re: graag uw mening kritiek op mijn site
hoi snowy dit zijn geen persoonlijke gegevens
deze geef ik wel eens voor het testaccount hier mag dus iedereen gebruik van maken
ook is dit wachtwoord niet verder door mij gebruikt
heb trouwens wel 4 tesaccounts
deze geef ik wel eens voor het testaccount hier mag dus iedereen gebruik van maken
ook is dit wachtwoord niet verder door mij gebruikt
heb trouwens wel 4 tesaccounts
Gast- Gast
Re: graag uw mening kritiek op mijn site
Beste gierigegoudzoeker,
Ik ga je topic sluiten en naar de prullenmand verplaatsen dit is geen ondersteuningtopic. We hebben een forumsectie genaamd Forum Beoordelingen in het leven geroepen daar mag je een aanvraag doen als je dat nog niet gedaan had. Het is niet de bedoeling om inlogcodes in berichten te plaatsen.
> Gesloten en Verplaatst naar prullenbak!
Ik ga je topic sluiten en naar de prullenmand verplaatsen dit is geen ondersteuningtopic. We hebben een forumsectie genaamd Forum Beoordelingen in het leven geroepen daar mag je een aanvraag doen als je dat nog niet gedaan had. Het is niet de bedoeling om inlogcodes in berichten te plaatsen.
> Gesloten en Verplaatst naar prullenbak!
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil graag stoppen met mijn forum, maar hoe doe ik dat?
» downloaden van mijn site (script widget of iets anders )
» tips gezocht voor wat mijn site te bieden kan hebben
» wij zien graag kids
» Nieuwe Actieforum updates: geef hier je mening!
» downloaden van mijn site (script widget of iets anders )
» tips gezocht voor wat mijn site te bieden kan hebben
» wij zien graag kids
» Nieuwe Actieforum updates: geef hier je mening!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: