tips gezocht voor wat mijn site te bieden kan hebben
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
tips gezocht voor wat mijn site te bieden kan hebben
hoi hoi
ik zocht tips voor mijn site omdat ik vind dat het te weinig te bieden heeft voor mijn doelgroep
ik wou laatst een uploader eropzetten maar dat schijnt tegenwordig illegaal te zijn
nu kan ik niks meer bedenken voor wat mijn site te bieden heeft
ik heb op mijn forum al behoorlijk wat te lezen erop gezet en een buienradar
en een omlog systeem
maar ik zoek iets speciaals erbij van waar ik denk dat er meer mensen kom in mijn vriendengroep
de doelgroepleeftijd is tussen 12 en 17
weet iemand iets speciaals voor deze doelgroep
liever niet iets waarmee ik 1 uur bezig ben want dat is te moeilijk voor mij
mvg ggz
ik zocht tips voor mijn site omdat ik vind dat het te weinig te bieden heeft voor mijn doelgroep
ik wou laatst een uploader eropzetten maar dat schijnt tegenwordig illegaal te zijn
nu kan ik niks meer bedenken voor wat mijn site te bieden heeft
ik heb op mijn forum al behoorlijk wat te lezen erop gezet en een buienradar
en een omlog systeem
maar ik zoek iets speciaals erbij van waar ik denk dat er meer mensen kom in mijn vriendengroep
de doelgroepleeftijd is tussen 12 en 17
weet iemand iets speciaals voor deze doelgroep
liever niet iets waarmee ik 1 uur bezig ben want dat is te moeilijk voor mij
mvg ggz
Laatst aangepast door gierigegoudzoeker op vr 22 nov 2013 - 16:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: tips gezocht voor wat mijn site te bieden kan hebben
hoi nathy
ik bedoel met uploader te zeggen dat je voor een script met een downloader ook een uploader nodig hebt
ik had een ander topic geopend met daarin de vraag of er ook een downloader bestaat die je in een widget kan zetten (script)
maar dat schijn illegaal te zijn en dit wist ik van te voren niet
dus nu vraag ik tips om wat mijn site wel te bieden kan hebben
ik heb zelfs al op internet gezocht en wat staat er dan ''wat heeft DEZE site te bieden''
ik had ingetypt ''tips site te bieden''
mvg ggz
ik bedoel met uploader te zeggen dat je voor een script met een downloader ook een uploader nodig hebt
ik had een ander topic geopend met daarin de vraag of er ook een downloader bestaat die je in een widget kan zetten (script)
maar dat schijn illegaal te zijn en dit wist ik van te voren niet
dus nu vraag ik tips om wat mijn site wel te bieden kan hebben
ik heb zelfs al op internet gezocht en wat staat er dan ''wat heeft DEZE site te bieden''
ik had ingetypt ''tips site te bieden''
mvg ggz
Gast- Gast
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
echt niemand ?
dat is dan de eerste keer dat niemand antwoord heb
dat is dan de eerste keer dat niemand antwoord heb
Laatst aangepast door gierigegoudzoeker op vr 22 nov 2013 - 15:50; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : verkeerde smiley)
Gast- Gast
Kijk ook rond tussen de veelgestelde vragen of bij Tips en Trucs en ook op andere ondersteuningforums waar ook genoeg te vinden is en je kunt ook andere forums bezoeken die in de promotie secties staan daar kun je vaak ook wel dingen uithalen waar je zelf nog niet aangedacht hebt.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Tips voor mijn forum
» Gezocht, Admins voor RPG Board,
» Hulp gezocht voor forum
» graag uw mening kritiek op mijn site
» downloaden van mijn site (script widget of iets anders )
» Gezocht, Admins voor RPG Board,
» Hulp gezocht voor forum
» graag uw mening kritiek op mijn site
» downloaden van mijn site (script widget of iets anders )
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: