forum niet actief :'(
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
forum niet actief :'(
hoi hoi medeleden
nu is mijn forum al een tijdje online maar er komen geen leden bij en die leden die erop zitten zijn amper actief
maar hoe kan ik er voor zorgen dat er meer mensen erop komen en actief zijn
www.pckantine.tk
www.pckantine.actieforum.com
ik vind dit heel erg zonde want ik vind het niet erg leuk als er geen mensen actief zijn
en dat gaat mij een beetje vervelen
ik hoop dat 1 van jullie tips heeft
mvg ggz
nu is mijn forum al een tijdje online maar er komen geen leden bij en die leden die erop zitten zijn amper actief
maar hoe kan ik er voor zorgen dat er meer mensen erop komen en actief zijn
www.pckantine.tk
www.pckantine.actieforum.com
ik vind dit heel erg zonde want ik vind het niet erg leuk als er geen mensen actief zijn
en dat gaat mij een beetje vervelen
ik hoop dat 1 van jullie tips heeft
mvg ggz
Gast- Gast
Re: forum niet actief :'(
Naamsbekendheid is een groot iets! Wat veel fora doen is linkpartneren. Dan wissel je een kleine banner met een link naar het forum uit.Daarnaast hebben fora's vaak een reclameboard, waar je een stukje over je forum mag plaatsen. Voor dit tweede moet je meestal echter wel actief zijn op het betreffende forum.
Mensen zien graag een actief forum, dus misschien kan je wat organiseren. Een wedstrijdje, een evenement. Iets om mensen actief te laten posten.
Mensen zien graag een actief forum, dus misschien kan je wat organiseren. Een wedstrijdje, een evenement. Iets om mensen actief te laten posten.
CCDragon- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 24-12-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
geweldige ideeen
dus ik moet een kleine banner maken met linkpartners schap
en een evenement is ook een geweldig idee !!!!!!!!!!!
bedankt voor de superinfo !
mvg ggz
dus ik moet een kleine banner maken met linkpartners schap
en een evenement is ook een geweldig idee !!!!!!!!!!!
bedankt voor de superinfo !
mvg ggz
Gast- Gast
Ik zou ook dit topic even doorlezen misschien vind je daar ook nog wel wat handige tips tussen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ik heb het doorgelezen en ook mijn handtekening gezet op hotmail
en toe gevoegd aan google.nl
bedankt !
mvg ggz
en toe gevoegd aan google.nl
bedankt !
mvg ggz
Gast- Gast
Aanvraag opgelost en gesloten. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» hoe krijg ik een actief forum met heel veel leden
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Kan forum niet erwijderen!
» leden actief in 24 uur
» lid kan niet op forum komen
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Kan forum niet erwijderen!
» leden actief in 24 uur
» lid kan niet op forum komen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: