Bij het zoeken op een forum, werkt alleen de muis. waarom?
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Bij het zoeken op een forum, werkt alleen de muis. waarom?
Stel, je komt op een forum (phpbb2/3) en je zoekt er naar iets via de zoekfunctie (geavanceerd zoeken) en drukt op enter in plaats van klikken op "zoeken google".
Je ziet dan niet de algemene instellingen en bepaalde belangrijke topics zoals ik die wel anders kan vinden:
het woord "All"
Ik heb een Nederlands forum met een Nederlands beheerders paneel, enkel mijn forum taal staat op Engels.
Komt het soms daardoor?
reageert de zoekfunctie ook anders op een Nederlandstalige of Engelstalige gebruiker?
Of maakt dat niet uit en moet je perse altijd op de button drukken met je muis?
Je ziet dan niet de algemene instellingen en bepaalde belangrijke topics zoals ik die wel anders kan vinden:
het woord "All"
Ik heb een Nederlands forum met een Nederlands beheerders paneel, enkel mijn forum taal staat op Engels.
Komt het soms daardoor?
reageert de zoekfunctie ook anders op een Nederlandstalige of Engelstalige gebruiker?
Of maakt dat niet uit en moet je perse altijd op de button drukken met je muis?
Badlands- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 35
Registratie : 03-01-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Bij het zoeken op een forum, werkt alleen de muis. waarom?
"Of maakt dat niet uit en moet je perse altijd op de button drukken met je muis?"
?
bepaalde topics vind ik niet door het drukken op "enter"?
?
bepaalde topics vind ik niet door het drukken op "enter"?
-
Registratie : 03-01-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» muis over text afbeelding tonen werkt niet
» Puntensysteem werkt niet op nieuw forum
» Sorry, alleen beheerders kunnen berichten verwijderen in dit forum.
» [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*
» Ik heb geen idee waarom ik geen weblog kan aanmaken op mijn forum???.
» Puntensysteem werkt niet op nieuw forum
» Sorry, alleen beheerders kunnen berichten verwijderen in dit forum.
» [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*
» Ik heb geen idee waarom ik geen weblog kan aanmaken op mijn forum???.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: