Forum niet veilig bevonden
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Forum niet veilig bevonden
Hallo
Iemand mailde me deze screenprint door en gaf aan dat ze deze melding kreeg als ze onze site wilde bezoeken. Ik heb nog nooit hier vaker melding over gehad en ligt dit gewoon aan haar beveiliging of is er iets wat ik kan veranderen aan het forum zodat we weer als veilig verklaard worden
groetjes Harriet
Laatst aangepast door harriet1968 op do 13 jun 2013 - 17:53; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Forum niet veilig bevonden
Ik gebruik geen Norton, Avast is beter dan Norton die haalt een hoop troep binnen aan je pc zeg maar die je niet wilt hebben, zegt vaak dat je beveiliging slecht is maar mijn pc beveiliging is heel scherp ingesteld ik kom gewoon op je forum zonder problemen anders had ik al een rood balkje in mijn beeld gekregen dus ik zou als ik haar was over gaan op avast en misschien ook handiger als ze CCleaner en Iobit gaat installeren dat schoont je pc op namelijk.
> Verplaatst naar verbindingsproblemen!
> Verplaatst naar verbindingsproblemen!
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Forum niet veilig bevonden
Als uw aanvraag opgelost is, gelieve dan het topic als opgelost te markeren! Hoe doe ik dit? Klik hier |
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Hitskin wel veilig??
» [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*
» forum niet actief :'(
» Ik geraak niet op mijn forum :(
» Hitskin wel veilig??
» [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*
» forum niet actief :'(
» Ik geraak niet op mijn forum :(
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: