nieuwe leden
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
nieuwe leden
Ik heb sinds kort een forum van actieforum : http://rattenopvang.actieforum.com/index.htm
maar niemand krijgt zichzelf er geregistreerd, want hij zegt van iedereen die zich er probeerd aan te melden dat de gebruikersnaam en/of emailafres al bestaat terwijl ze zich helemaal nog nooit hebben geregistreerd en ook niet kunnen inloggen
Hoe kan dit?
maar niemand krijgt zichzelf er geregistreerd, want hij zegt van iedereen die zich er probeerd aan te melden dat de gebruikersnaam en/of emailafres al bestaat terwijl ze zich helemaal nog nooit hebben geregistreerd en ook niet kunnen inloggen
Hoe kan dit?
jojotjuh- Nieuw Forumlid
Registratie : 25-01-08 - Feestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: nieuwe leden
Oww.... hij geeft alleen steeds de fout aan, maar ze krijgen uiteindelijk wel een activatiemail en kunnen er daarna op, maar dan nog klopt het niet helemaal...
jojotjuh- Nieuw Forumlid
Registratie : 25-01-08 - Feestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Gast- Gast
Hier zijn de moderators voor om te helpen.
Vragen zullen hier beantwoord worden op het forum en niet
via de mail.
Mocht je hulp willen, ik zit toch al op je forum kan ik wel eventjes
kijken voor je.
Zal je straks eventjes erover aanspreken op msn of op je forum
Vragen zullen hier beantwoord worden op het forum en niet
via de mail.
Mocht je hulp willen, ik zit toch al op je forum kan ik wel eventjes
kijken voor je.
Zal je straks eventjes erover aanspreken op msn of op je forum
Alyssa- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 36
Registratie : 27-12-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het zou ook leuk zijn als we allemaal mochten weten hoe dit werd opgelost. Zit namelijk met hetzelfde probleem waar nog altijd geen oplossing voor is, behalve een voorlopige dan.
zie https://ondersteun.actieforum.com/algemene-problemen-f4/nieuwe-leden-eerst-volledig-profiel-laten-invullen-t407.htm
zie https://ondersteun.actieforum.com/algemene-problemen-f4/nieuwe-leden-eerst-volledig-profiel-laten-invullen-t407.htm
Alyssa- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 36
Registratie : 27-12-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Voorstellen nieuwe leden
» Nieuwe leden
» Nieuwe leden kunnen......
» Aanmelden nieuwe leden
» Meldingen nieuwe leden
» Nieuwe leden
» Nieuwe leden kunnen......
» Aanmelden nieuwe leden
» Meldingen nieuwe leden
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: