Voorstellen nieuwe leden
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Voorstellen nieuwe leden
Hallo,
Is het mogelijk om nieuwe leden eerst voor te laten stellen voordat ze door kunnen klikken naar het forum?
zie 2e regel bij dit forum.
http://goldenlovers.dogsboard.net/h1-forumregels
vraag me dus af of wij dat ook voor elkaar kunnen krijgen en hoe?
thnks
rené
Is het mogelijk om nieuwe leden eerst voor te laten stellen voordat ze door kunnen klikken naar het forum?
zie 2e regel bij dit forum.
http://goldenlovers.dogsboard.net/h1-forumregels
vraag me dus af of wij dat ook voor elkaar kunnen krijgen en hoe?
thnks
rené
rene66- Nieuw Forumlid
Registratie : 15-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Voorstellen nieuwe leden
Ja dat kan
dan moet je een groep maken van niet voorgestelde leden
en een groep met aktieve leden zodra ze zich voorgesteld hebben kan je ze doorzetten naar de aktieve groep
dan moet je een groep maken van niet voorgestelde leden
en een groep met aktieve leden zodra ze zich voorgesteld hebben kan je ze doorzetten naar de aktieve groep
thnks voor je snelle reactie!
Top!
Ik heb nu de 2 groepen aangemaakt.
De inmiddels actieve leden erin zetten zal geen probleem zijn.
Maar wanneer een nieuw lid zich eerst moet voorstellen, hoe stel ik dit dan in en waar?
Hij/zijn krijgt een activeringsmailtje. Zodra 't account is geactiveerd, kan ie toch doorstromen zeg maar, naar het forum?
hoe voorkom ik dat dan?
Ik begrijp het al volgens mij.
zolang de leden zich niet hebben voorgesteld blijven ze in de ene groep staan.
pas wanneer ze zich hebben voorgesteld, plaats je ze in de andere groep..?
Sorry..maar mijn conclusie klpt niet. Ze kunnen alsnog doorklikken.
De bedoeling is juist om DAT te voorkomen.
Top!
Ik heb nu de 2 groepen aangemaakt.
De inmiddels actieve leden erin zetten zal geen probleem zijn.
Maar wanneer een nieuw lid zich eerst moet voorstellen, hoe stel ik dit dan in en waar?
Hij/zijn krijgt een activeringsmailtje. Zodra 't account is geactiveerd, kan ie toch doorstromen zeg maar, naar het forum?
hoe voorkom ik dat dan?
Ik begrijp het al volgens mij.
zolang de leden zich niet hebben voorgesteld blijven ze in de ene groep staan.
pas wanneer ze zich hebben voorgesteld, plaats je ze in de andere groep..?
Sorry..maar mijn conclusie klpt niet. Ze kunnen alsnog doorklikken.
De bedoeling is juist om DAT te voorkomen.
Laatst aangepast door rene66 op do 8 sep 2011 - 17:22; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : kwartje viel (niet))
rene66- Nieuw Forumlid
Registratie : 15-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Je kan alle topics toch sluiten , dan zien ze alleen het voorstel topic en de rest van het forum blijft gesloten tot jij hij of zij doorzet naar de aktieve groep
dat betekent dat gasten dan ook niks meer kunnen zien of kunnen rondneuzen?
Nee..sorry..ik snap het al..(nouja..al?)
Zodra iemand zich geregristreerd heeft, zet je 'm in de groep niet voorgestelde leden en zijn afgeschermd van de rest van het forum.
Zodra ze zich hebben voorgesteld, zet je ze in de andere groep met toegang tot het hele forum..
toch?
Nee..sorry..ik snap het al..(nouja..al?)
Zodra iemand zich geregristreerd heeft, zet je 'm in de groep niet voorgestelde leden en zijn afgeschermd van de rest van het forum.
Zodra ze zich hebben voorgesteld, zet je ze in de andere groep met toegang tot het hele forum..
toch?
Laatst aangepast door rene66 op vr 9 sep 2011 - 16:08; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Kwartje valt)
rene66- Nieuw Forumlid
Yep..ik snap het maar....
Kom niet tot de uitvoering ervan.
Ik heb nu leden in 2 groepen zitten..Voorgestelde groep en nog niet voorgestelde groep.
De rechten van de niet voorgestelde groep probeer ik aan te passen in forumpermissies.
Alleen, dat gaat dus niet..:-(
Wanneer je nl permissies wilt instellen voor de aparte groepen, kun je gasten niet meer op je forum laten rondneuzen.
met andere woorden..:
HELP..
Kom niet tot de uitvoering ervan.
Ik heb nu leden in 2 groepen zitten..Voorgestelde groep en nog niet voorgestelde groep.
De rechten van de niet voorgestelde groep probeer ik aan te passen in forumpermissies.
Alleen, dat gaat dus niet..:-(
Wanneer je nl permissies wilt instellen voor de aparte groepen, kun je gasten niet meer op je forum laten rondneuzen.
met andere woorden..:
HELP..
rene66- Nieuw Forumlid
Soortgelijke onderwerpen
» nieuwe leden zich eerst voorstellen en dan...
» nieuwe leden
» Nieuwe leden
» Registratie probleem van nieuwe leden.
» Meldingen nieuwe leden
» nieuwe leden
» Nieuwe leden
» Registratie probleem van nieuwe leden.
» Meldingen nieuwe leden
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: