Code waar door namen er staan.
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Code waar door namen er staan.
Sorry voor de titel wist niet echt hoe ik het moest noemen.
Maar ik zoek een code (en ik weet dat die er is) waar door de naam van het account die het leest zijn/haar account naam ziet.
Het is een beetje een vage uitleg maar ik hoop dat jullie het begrijpen.
Maar ik zoek een code (en ik weet dat die er is) waar door de naam van het account die het leest zijn/haar account naam ziet.
Het is een beetje een vage uitleg maar ik hoop dat jullie het begrijpen.
Laatst aangepast door Loveyou op zo 28 okt 2012 - 21:15; in totaal 1 keer bewerkt
Loveyou- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 20-02-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Code waar door namen er staan.
Dat kunnen deze codes zijn:
- Code:
{USERNAME} = De gebruikersnaam (niet klikbaar)
{USERLINK} = De Gebruikersnaam (klikbaar, door erop te klikken ga je naar diens profielpagina
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
jolie heeft dit bericht gelezen
Loveyou- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 20-02-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Code waar door namen er staan.
-probleem opgelost, dus slotje erop -
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Namen in het midden.
» Legende namen
» twilight domein namen
» Namen van gebieden met google
» Plaatje voor catogorie namen
» Legende namen
» twilight domein namen
» Namen van gebieden met google
» Plaatje voor catogorie namen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: