Mijn forum kan niet meer worden gevonden! HELP!
+22
Joost
VJ.
dragonwings236
Adormine
Godmother
Wazilikie
fatima
Evyie
snowy
Burgemeester Lisa
Coriena
Caroline
nicopsp
Millies
Yannis
Scully
Ivy
LuxuriousMoments
Gonny
Okaidowolf
kloaknet
Mystic
26 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 2 van 3• Deel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Mijn forum kan niet meer worden gevonden! HELP!
Eerste onderwerp bericht herinnering :
Beste ActieForum,
Ik wilde zonet naar mijn forum en krijg ik de melding dat de webpagina niet kan worden gevonden. (Niet de pagina van Actieforum, maar van de pagina die je meestal krijgt als je geen internetverbinding hebt bijv.)
Ik heb gewoon internet dus zal het aan de pagina liggen. Zelfs als ik het forum wil bereiken via een domein dat aangemaakt is met het gratis nl.ae kom ik er ook niet op ;(
Ik kan mijn forum dus niet meer berijken...Wat nu?
-Mystic
Beste ActieForum,
Ik wilde zonet naar mijn forum en krijg ik de melding dat de webpagina niet kan worden gevonden. (Niet de pagina van Actieforum, maar van de pagina die je meestal krijgt als je geen internetverbinding hebt bijv.)
Ik heb gewoon internet dus zal het aan de pagina liggen. Zelfs als ik het forum wil bereiken via een domein dat aangemaakt is met het gratis nl.ae kom ik er ook niet op ;(
Ik kan mijn forum dus niet meer berijken...Wat nu?
-Mystic
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Mijn forum kan niet meer worden gevonden! HELP!
En toen deed mijn laatste forum het ook niet meer..
Bij vlagen kan ik zelfs niet eens hier komen...... Kom op beheerders!!!!!! Doe er wat aan!!!
ook hier de nodige problemen, zelf heb ik er gelukkig geen last van maar mede adm. en wellicht ook anderen wel ...
fatima- Nieuw Forumlid
Leeftijd : 73
Registratie : 29-08-10
Oprichter : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Scully schreef:Bij vlagen kan ik zelfs niet eens hier komen...... Kom op beheerders!!!!!! Doe er wat aan!!!
+1
+2
Al was er maar 1 berichtje gekomen dat ze er van wisten en er mee bezig waren, ja ik snap het het van vele vrijwilligers af hangt en dat het weekend is. Maar dit had toch op zijn minst gekund.
normaal maakt wachten me niet zo veel uit, maar dit vind ik best belangrijk.
Al was er maar 1 berichtje gekomen dat ze er van wisten en er mee bezig waren, ja ik snap het het van vele vrijwilligers af hangt en dat het weekend is. Maar dit had toch op zijn minst gekund.
normaal maakt wachten me niet zo veel uit, maar dit vind ik best belangrijk.
Heb dit probleem nu ook. Alleen met veel verversen etc. kom ik de sites nog in.
Wazilikie- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 03-09-09
Oprichter : Nee
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Ik zelf heb geen problemen maar heel veel van mijn leden wel
Op het eng. forum wordt ik ook niet veel wijzer.
Heel veel forums in veel landen met hetzelfde probleem en nergens lees ik dat ze het aan het oplossen zijn.
Sommige leden denken zelfs dat ze niets doen omdat het weekend is.
Dat laastste hoop ik toch zeker niet.
Heel veel forums in veel landen met hetzelfde probleem en nergens lees ik dat ze het aan het oplossen zijn.
Sommige leden denken zelfs dat ze niets doen omdat het weekend is.
Dat laastste hoop ik toch zeker niet.
Ik krijg ook van verschillende kanten te horen dat het weer werkt.
Op buitenlandse fora nog niet overal zoals ik begrijp, hopelijk voor hun ook snel
Ik wil nu wel eens weten wat er aan de hand was of is.
Hij doet het weer!!!!
Maar voor hoelang nog? - balen zeg
Een aantal mensen kon het forum wel bereiken maar de meesten niet (waaronder ikzelf) , dat vind ik vreemd....
Ik kon trouwens niet eens op dit forum komen en ook niet op de website van actieforum.
Maar voor hoelang nog? - balen zeg
Een aantal mensen kon het forum wel bereiken maar de meesten niet (waaronder ikzelf) , dat vind ik vreemd....
Ik kon trouwens niet eens op dit forum komen en ook niet op de website van actieforum.
Jah indd, Het werkt weer. (Bij mij dan) Ik hoop dat het bij de rest ook werkt.
Maar...Blijft het ook werken? Xd Laten we t hopen!
Maar...Blijft het ook werken? Xd Laten we t hopen!
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
Oprichter : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
En de fora doen het weer niet.
Was ergens te verwachten, omdat er niet is gemeld dat er ook echt iets is opgelost.
Was ergens te verwachten, omdat er niet is gemeld dat er ook echt iets is opgelost.
Wazilikie- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 03-09-09
Oprichter : Nee
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Hier ook weer problemen.
Kunnen we wellicht uitleg krijgen?
Zou zo fijn zijn een communicatie van twee kanten.
Kunnen we wellicht uitleg krijgen?
Zou zo fijn zijn een communicatie van twee kanten.
Vind het erg jammer dat er nog altijd geen bericht is. Bij ons is het ook nog altijd af en aan met het forum. Het zou al schelen als we kunnen melden wat er aan de hand is en wanneer het voorbij is.
Wat is er aan de hand?!
Bepaalde gedeeltes van mijn forum zijn constant niet beschikbaar of het vliegt er helemaal uit en nu is zelfs een van mijn accounts gewist
Kan hier alsjeblieft iets aan gedaan worden?
Bepaalde gedeeltes van mijn forum zijn constant niet beschikbaar of het vliegt er helemaal uit en nu is zelfs een van mijn accounts gewist
Kan hier alsjeblieft iets aan gedaan worden?
Het probleem lijkt nu opgelost te zijn?
Ik hoor geen klachten meer van mijn leden en de verdwenen accounts zijn ook weer terug
Ik hoor geen klachten meer van mijn leden en de verdwenen accounts zijn ook weer terug
Toch vind ik het raar dat er helemaal niets gezegd wordt over wat er nu aan de hand was... Eerste melding was van vrijdag eind van de middag, het is nu woensdagavond... Zelfs als je als Mod niks weet, kun je dat toch aangeven en dat je er achter aan gaat?
Sommige zeggen 'ach, het is een gratis forum' maar sommigen betalen wel degelijk voor bepaalde opties. Dan mag je toch wel een beetje wat verwachten, denk ik dan...
Sommige zeggen 'ach, het is een gratis forum' maar sommigen betalen wel degelijk voor bepaalde opties. Dan mag je toch wel een beetje wat verwachten, denk ik dan...
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kom niet meer in mijn forum
» mijn gebruikersnaam weet ik niet meer wat nu te doen?
» mijn forum niet meer bereikbaar
» Kan bijna niet meer op mijn forum komen
» Op een of andere manier bestaat mijn forum niet meer!
» mijn gebruikersnaam weet ik niet meer wat nu te doen?
» mijn forum niet meer bereikbaar
» Kan bijna niet meer op mijn forum komen
» Op een of andere manier bestaat mijn forum niet meer!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: