vindbaar komen op google
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
vindbaar komen op google
ik wil graag op google vindbaar worden. ik heb op het engelse forum gekeken maar daar kwam ik niet uit. kan iemand mij helpen
voor de info ik heb google acc
voor de info ik heb google acc
Re: vindbaar komen op google
Ten eerste moet je ervoor zorgen dat je beschrijving goed is, en je meta-tags (sleutelwoorden die je website vindbaar maken) goed gekozen zijn.
Dit kan in je beheerderspanel bij het tabblad Algemeen.
Dan kun je Google Webmastertoold gebruiken.
Hier kun je zien, hoe zoekmachines, zoals Google, je website ziet.
Dus uiteindelijk ook hoe Googlers (zoekers) je website op google zien.
meer info hier
Dan kun je je website toevoegen aan de zoekmachines.
Bij google gaat dit door hier te klikken.
Het duurt eventjes voordat je website zichtbaar wordt.
Voor de beste zichtbaarheid kun je Google Adwords gebruiken. Dit kost echter wel geld (het bovenstaande NIET)
Suc6
Dit kan in je beheerderspanel bij het tabblad Algemeen.
Dan kun je Google Webmastertoold gebruiken.
Hier kun je zien, hoe zoekmachines, zoals Google, je website ziet.
Dus uiteindelijk ook hoe Googlers (zoekers) je website op google zien.
meer info hier
Dan kun je je website toevoegen aan de zoekmachines.
Bij google gaat dit door hier te klikken.
Het duurt eventjes voordat je website zichtbaar wordt.
Voor de beste zichtbaarheid kun je Google Adwords gebruiken. Dit kost echter wel geld (het bovenstaande NIET)
Suc6
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: vindbaar komen op google
Graag op groen zetten als je voldoende geholpen bent
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Er komen updates aan.
» Lid kan niet op het forum komen
» Berichten komen meer dan 1 keer aan
» Ik kan niet online komen
» lid kan niet op forum komen
» Lid kan niet op het forum komen
» Berichten komen meer dan 1 keer aan
» Ik kan niet online komen
» lid kan niet op forum komen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: