Lid kan niet op het forum komen
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Lid kan niet op het forum komen
Ik heb een lid en die kan niet op het forum komen.
Als ze via de link naar het forum toe wil gaan dan krijgt ze dat de pagina niet wordt weergeven.
Ze heeft de pc al opgeschoont en opnieuw opgestart.
Ze heeft het ook op een andere laptop geprobeert maar ook daar krijgt ze dat de pagina niet wordt weergeven.
iemand enig idee hoe dat kan want voor de rest kan iedereen op het forum.
Als ze via de link naar het forum toe wil gaan dan krijgt ze dat de pagina niet wordt weergeven.
Ze heeft de pc al opgeschoont en opnieuw opgestart.
Ze heeft het ook op een andere laptop geprobeert maar ook daar krijgt ze dat de pagina niet wordt weergeven.
iemand enig idee hoe dat kan want voor de rest kan iedereen op het forum.
Re: Lid kan niet op het forum komen
Misschien moet ze eens proberen om de website in te tikken, als volgt:
http://seeyoufriends.forumotion.net
En dan de www weglaten.
Anders moet ze proberen om de cookies aan en uit te zetten, en als dat nog niet lukt moet je ze allemaal verwijderen, zodat alles weer opnieuw wordt toegevoegd.
http://seeyoufriends.forumotion.net
En dan de www weglaten.
Anders moet ze proberen om de cookies aan en uit te zetten, en als dat nog niet lukt moet je ze allemaal verwijderen, zodat alles weer opnieuw wordt toegevoegd.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hier hebben enkele leden ook problemen gehad en vandaag geen last
Dan ligt het waarschijnlijk aan een foutje. Gister was er wel een kleine storing, waardoor het enkele minuten eruit lag. Hopenlijk is alles nu weer opgelost.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
En toch is het vreemd want een ander lid kon gister ook niet online komen. Vandaag wel weer
Dan zal het waarschijnlijk een fout zijn.
VJ.- Hulp Moderator
-
Soortgelijke onderwerpen
» lid kan niet op forum komen
» kan niet meer op forum komen.
» Kan niet meer op mijn forum komen...
» Kan bijna niet meer op mijn forum komen
» Ik heb leden die niet op mijn forum kunnen komen
» kan niet meer op forum komen.
» Kan niet meer op mijn forum komen...
» Kan bijna niet meer op mijn forum komen
» Ik heb leden die niet op mijn forum kunnen komen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: