Eigen logo rekt forum uit
+3
Joost
Alyssa
Stef
7 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Eigen logo rekt forum uit
Op mijn forum hebben we een eigen logo. Ik heb het natuurlijk op mijn eigen computer gemaakt, waar ik een breedbeeldmonitor heb. Het forum heeft een bepaalde breedte (gecentreerd) en bovenin staat dan het eigen logo. Op mijn monitor past het logo precies in de breedte van de rest van het forum. Nu bezoek ik het forum net op een andere computer, zonder breedbeeldmonitor en is het logo ineens veel breder dan de rest van het forum en steekt het aan de rechterkant uit.
Is er een manier om het logo op elk beeldscherm goed in het forum te laten passen? Zodat het bij iedereen goed weergegeven wordt?
Is er een manier om het logo op elk beeldscherm goed in het forum te laten passen? Zodat het bij iedereen goed weergegeven wordt?
Re: Eigen logo rekt forum uit
Dit komt omdat jouw eigen bleedscherm breder is en hierdoor dus
de logo langer is.
Op kleinere beeldschermen zal het logo dus een stuk groter te zien zijn
dan op jouw eigen beeldscherm
Je moet gewoon een bepaald aantal pixels aanhouden voor een logo.
Ik heb zelf 959 x 325 pixels.
Dit is op een kleiner beeldscherm en past bij iedereen!
de logo langer is.
Op kleinere beeldschermen zal het logo dus een stuk groter te zien zijn
dan op jouw eigen beeldscherm
Je moet gewoon een bepaald aantal pixels aanhouden voor een logo.
Ik heb zelf 959 x 325 pixels.
Dit is op een kleiner beeldscherm en past bij iedereen!
Alyssa- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 36
Registratie : 27-12-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja, ik dacht al dat het met de breedte van mijn monitor te maken had, maar zoiets moet toch vast kunnen staan? Ik heb de breedte van mijn forum toch ingesteld op een aantal pixels? Mijn logo is daarop aangepast. Op mijn beeldscherm neemt het ook absoluut niet de hele breedte van het beeld in beslag. Het past gewoon in de breedte van het forum.. en ik dacht dus dat ik dat op een vast aantal pixels had ingesteld, zodat dat overal hetzelfde zou zijn... En ging er vanuit dat het anders vanzelf wel aan zou passen...
Jouw forum rekt automatisch ook uit met een breder beeldscherm.
Hoeveel pixels is het nu?
Heb je anders de link van je forum? kan ik eventjes kijken
hoe het er bij mij uitziet
Hoeveel pixels is het nu?
Heb je anders de link van je forum? kan ik eventjes kijken
hoe het er bij mij uitziet
Alyssa- Actief Forumlid
-
Registratie : 27-12-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb 'm op 78% staan. Het adres is kletskoek.actieforum.com . Dankje voor je hulp
Bij mij is je banner goed, en mooi.
Niks mis mee.
Niks mis mee.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Bij mij thuis is die ook goed.
Bij mijn zus rekt hij ook uit.
Dit ligt dus aan de computer en hun instellingen.
Niets mis met je banner dus!
Bij mijn zus rekt hij ook uit.
Dit ligt dus aan de computer en hun instellingen.
Niets mis met je banner dus!
Alyssa- Actief Forumlid
-
Geen idee hoe het werkt Stef, maar ik zie je logo ook goed hoor! Ik krijg niet de indruk dat ie is uitgerekt of ingedeukt, en ik heb een resolutie van 1024 x 768.
(Sorry, was net een nieuw antwoord toegevoegd)
(Sorry, was net een nieuw antwoord toegevoegd)
Op een resolutie van 800 bij 600 pixels zal dit logo problemen geven. Ik gebruik zelf meestal een breedte van ongeveer 750 pixels, zodat je op die resolutie nog enige marge hebt (i.v.m. scrollbalk etc.).
De meeste mensen hebben tegenwoordig echter een schermresolutie van minstens 1024 bij 768 pixels, dus het is niet uiterst noodzakelijk om rekening te houden met een resolutie van 800*600. Het staat natuurlijk wel sympathiek.
De meeste mensen hebben tegenwoordig echter een schermresolutie van minstens 1024 bij 768 pixels, dus het is niet uiterst noodzakelijk om rekening te houden met een resolutie van 800*600. Het staat natuurlijk wel sympathiek.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
het beste is om de breedte niet te groot te maken, als een webdesigner wil je nooit een horizontale scrollbalk krijgen, 750 pxls zou ik dan ook echt de max vinden.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Misschien nog een stomme vraag... 750 pixels... hoe zet ik dat om in die percentages die ik in kan vullen? Is dat 75?
Bedankt dat jullie allemaal even hebben gekeken!
Bedankt dat jullie allemaal even hebben gekeken!
Tsen- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 10-06-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
QNEATO (Question Not Entirely Answered, Topic Opened)
@Stef: Hoe bedoel je dat precies? Je kunt je logo gewoon verkleinen met ieder willekeurig tekenprogramma (zoals bijvoorbeeld Paint). Vervolgens kun je de breedte van je forum gemakkelijk aanpassen aan het logo (gewoon een beetje uitproberen).
@Stef: Hoe bedoel je dat precies? Je kunt je logo gewoon verkleinen met ieder willekeurig tekenprogramma (zoals bijvoorbeeld Paint). Vervolgens kun je de breedte van je forum gemakkelijk aanpassen aan het logo (gewoon een beetje uitproberen).
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» een logo voor je naam op forum
» Naam van het forum boven bij logo verwijderd
» De link achter het forum main logo
» Logo bovenaan forum
» Logo Voor Me Forum
» Naam van het forum boven bij logo verwijderd
» De link achter het forum main logo
» Logo bovenaan forum
» Logo Voor Me Forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: