Logo Voor Me Forum
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Logo Voor Me Forum
Ik ben al lang op zoek naar een programma waar je makkelijk en mooi een logo mee kunt maken.
Nog niet gevonden wel een aantal dingen geprobeert maar niet veel uitgekomen.
Ik ben niet op zoek naar een skin maar meer naar een logo.
Kan iemand me misschien helpen?
Zulke Heb ik bewerkt/gemaakt :
Iemand Meer Idee-en Een Demo Van me site :
Nog niet gevonden wel een aantal dingen geprobeert maar niet veel uitgekomen.
Ik ben niet op zoek naar een skin maar meer naar een logo.
Kan iemand me misschien helpen?
Zulke Heb ik bewerkt/gemaakt :
Iemand Meer Idee-en Een Demo Van me site :
Re: Logo Voor Me Forum
Je zoekt dus voor een programma, ik gebruik GIMP nu al een langere tijd en ben er super tevreden over, je kan heel makkelijk logo's maken, met lagen werken, het enige nadeel is dat de 'cut tool' niet zo fijn is.
PS: GIMP is gratis
-xxx-
PS: GIMP is gratis
-xxx-
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Bedankt Voor je Reactie.
Maar Met Dat Programma , Kan Je Daar Meerdere Foto's in uploaden En Door Elkaar laten lopen Bijv?
Maar Met Dat Programma , Kan Je Daar Meerdere Foto's in uploaden En Door Elkaar laten lopen Bijv?
Ja, kijk anders even op de site van GIMP
Ik heb op dit moment GIMP versie 2.0 maar er is nu al een nieuwe versie 2.6 , ik weet niet wat er aan veranderd is, misschien zijn er meer opties, ik ga hem nu toch even downloaden
-xxx-
Ik heb op dit moment GIMP versie 2.0 maar er is nu al een nieuwe versie 2.6 , ik weet niet wat er aan veranderd is, misschien zijn er meer opties, ik ga hem nu toch even downloaden
-xxx-
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: