Topic met layout maken
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Topic met layout maken
Beste,
Hierbij heb ik nog een vraagje.
Hoe maken jullie, als officiële forums (behalve het Nederlandse), zo'n layout in een post, zoals jullie gebruiken in tutorials en in nieuwsberichten...
Even een voorbeeldje:
Alvast bedankt.
Gill
Hierbij heb ik nog een vraagje.
Hoe maken jullie, als officiële forums (behalve het Nederlandse), zo'n layout in een post, zoals jullie gebruiken in tutorials en in nieuwsberichten...
Even een voorbeeldje:
Alvast bedankt.
Gill
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Topic met layout maken
Weet ik het? Probeer het eens me een iFrame, dat je de style ergens op een website zet en dan iframed
aronvw schreef:Weet ik het? Probeer het eens me een iFrame, dat je de style ergens op een website zet en dan iframed
Neen, het heeft iets met het forum zelf te maken, maar hoe... Dat is de vraag.
Gill- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nathy schreef:Dit is mat html of B codes gedaan je kan het met alle bij.
Oke, kan je even een voorbeeld code posten, zodat ik me daarop kan baseren?
Ik wou quote doen, om de code te bekijken, maar jammer genoeg gaat dat niet bij het nieuws gedeelte...
Gill- Actief Forumlid
-
Liever niet die heb ik zelf ontworpen en ik heb ze aan actieforum gegeven ik zal misschien een voorbeeldje maken en dan hier posten ok ?
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: