forum op slot
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
forum op slot
hallo klein vraagje hoe zet ik mijn forum op slot?heb er zeer weinig verstand van alvast dank!!
demp3piraat- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 48
Registratie : 12-03-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: forum op slot
Bedoel je op 'onderhoud' ?
Dat kan via:
Beheerderspaneel >> Algemeen >> Configuratie >> "Forum in construction": Ja (En dan kan je een berichtje weergeven voor je gasten en/of leden, bij "Customize")
Dat kan via:
Beheerderspaneel >> Algemeen >> Configuratie >> "Forum in construction": Ja (En dan kan je een berichtje weergeven voor je gasten en/of leden, bij "Customize")
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» forum bot
» Mijn forum wordt doorgelinkt naar een ander forum
» Bestaand forum veranderen in nieuw forum
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» forum bot
» Mijn forum wordt doorgelinkt naar een ander forum
» Bestaand forum veranderen in nieuw forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: