Knoppen etc..
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Knoppen etc..
Ik ben nu voor mijn forum knoppen aan het maken voor de Berichten te verwijderen etc...
Maar nu ben ik daar mee bezig maar dan voor de Priveberichten.
Omdat ik een harry potter forum heb wil ik op de knoppen dus: Uilenvleugel zetten.
Maar er staat naast de knop ook nog tekst zo dus:
Om het rood gemaakte gebied gaat het, kan ik die tekst dus ook veranderen of weghalen?
Maar nu ben ik daar mee bezig maar dan voor de Priveberichten.
Omdat ik een harry potter forum heb wil ik op de knoppen dus: Uilenvleugel zetten.
Maar er staat naast de knop ook nog tekst zo dus:
Om het rood gemaakte gebied gaat het, kan ik die tekst dus ook veranderen of weghalen?
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
George- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Knoppen etc..
Volgens mij moet je naar display
Headers & Navigatie
en daar zie dan een rijtje met index ,portal enz en dan kan je op bewerken klikken en het weghalen
Headers & Navigatie
en daar zie dan een rijtje met index ,portal enz en dan kan je op bewerken klikken en het weghalen
George- Actief Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» Knoppen laden niet in.
» Vertaling Knoppen
» Navigatie bar, knoppen.
» knoppen veranderen
» Knoppen aanvraag
» Vertaling Knoppen
» Navigatie bar, knoppen.
» knoppen veranderen
» Knoppen aanvraag
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: