Navigatie bar, knoppen.
2 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Navigatie bar, knoppen.
Soort aanvraag (banner,rang,navigatie)
Welke afmetingen wil je?
Jouw Actieforum forum link:
Heb je plaatjes:
Hoe zou jij je aanvraag willen zien?
Opmerkingen:
Beste Designers,
Bij deze vraag ik een een aantal knoppen voor in de navigatie bar, hieronder staan welke:
Forum - Zoeken - Gebruikerslijst - Profiel - Uilenpost - Uitloggen - Inloggen - Registreren.
Misschien kun je ook een lege voor mij maken, zonder tekst.
Van de afmetingen kan ik niet veel zeggen, graag gewoon een normale grote voor de navigatie bar.
Link: site
Plaatjes: ×
Hoe ik het zou willen zien: Ik wil het wel graag met sierlijke letters en zwart met een klein grijs/bruin randje erom heen.
Welke afmetingen wil je?
Jouw Actieforum forum link:
Heb je plaatjes:
Hoe zou jij je aanvraag willen zien?
Opmerkingen:
Beste Designers,
Bij deze vraag ik een een aantal knoppen voor in de navigatie bar, hieronder staan welke:
Forum - Zoeken - Gebruikerslijst - Profiel - Uilenpost - Uitloggen - Inloggen - Registreren.
Misschien kun je ook een lege voor mij maken, zonder tekst.
Van de afmetingen kan ik niet veel zeggen, graag gewoon een normale grote voor de navigatie bar.
Link: site
Plaatjes: ×
Hoe ik het zou willen zien: Ik wil het wel graag met sierlijke letters en zwart met een klein grijs/bruin randje erom heen.
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Navigatie bar, knoppen.
Topic al meer dan 2 maanden niet actief! Gesloten en verplaatst naar 'Ingewilligde verzoeken'.
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: