Wie is online ?
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Wie is online ?
Is er een mogelijkheid dat alleen de Admin het onderste kader kan zien op index pagina waar : "het aantal posts , nieuwe leden , aantal leden , laatste 24 login's en wie zijn er online " staat ?
De manier om het te verbergen heb ik gevonden , maar dan is dit voor iedereen , ook voor admin . Of heb ik iets gemist ?
Thx .
De manier om het te verbergen heb ik gevonden , maar dan is dit voor iedereen , ook voor admin . Of heb ik iets gemist ?
Thx .
Gelovige- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 46
Registratie : 20-11-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Gelovige- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 46
Registratie : 20-11-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Wie is online ?
Dat gaat niet voor de admin.
Want deze moet ten alle tijden het forum kunnen zien
Want deze moet ten alle tijden het forum kunnen zien
Soortgelijke onderwerpen
» FM Online
» Wie is er online?
» online offline
» verwijderen van "Wie is online"
» View Online Aanpassen
» Wie is er online?
» online offline
» verwijderen van "Wie is online"
» View Online Aanpassen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: