online offline
5 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
online offline
hoi ik kan online veranderen met een andere teken
maar als de leden offline zijn zie ik dus geen teken van offline is dit wel mogelijk zo ja hoe moet je dat doen
vind het dan namelijk overzichtelijker
maar als de leden offline zijn zie ik dus geen teken van offline is dit wel mogelijk zo ja hoe moet je dat doen
vind het dan namelijk overzichtelijker
Re: online offline
Bedoel je wat je iedere keer bij berichten in topics ziet?
Dat schuine afbeelding met Online erop?
Zoja, nee das niet helaas niet mogelijk.
Wel staat dit in ieder account aangegeven de status..
Dat schuine afbeelding met Online erop?
Zoja, nee das niet helaas niet mogelijk.
Wel staat dit in ieder account aangegeven de status..
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ja maar j kan wel het online plaatje doen maar bij mij zie je ook niet als mensen offline zijn ja alleen dat het online plaatje er niet staat maar kan ik dat niet verandern als de mensen offline zijn dat je dat ook ziet
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ja het is overzichtelijker en daarom wil ik het ook hebben zit ook op andere forums en die hebben dan ook zo iets en dat vind ik zelf mooier
Dan moet ik je helaas teleurstellen, je kan een poging wagen om dit als iedee te plaatsen in het daarvoor bestemde onderdeel.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Deze Online Offline image is een bepaalde functie van het forum. Ik geloof echter dat met kennis van php, dit natuurlijk aangepast kan worden. Echter denk ik dat dit dus niet mogelijk is op actieforum fora, maar wel op een zelfgehost forum.
Ik zie dat de vraag hier wel beantwoord is verder. Ik sluit het topic, bij vragen kan je me een pm sturen: dan open ik het topic weer.
Ik zie dat de vraag hier wel beantwoord is verder. Ik sluit het topic, bij vragen kan je me een pm sturen: dan open ik het topic weer.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Forum is offline: FAQ
» servimg offline?
» Ga steeds offline
» Forum tijdelijk offline halen
» FM Online
» servimg offline?
» Ga steeds offline
» Forum tijdelijk offline halen
» FM Online
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: