Vraag
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Vraag
Mijn nieuwe site:
on-widm.actieforum.com
ben ik nog aan het verbouwen etc..
Alleen steeds als ik een nieuwe catogorie aanmaak en dan een forum, komen deze forums gewoon samen in een grootte catogorie!
(Kijk zelf maar)
Wat kan ik hier aan doen???
on-widm.actieforum.com
ben ik nog aan het verbouwen etc..
Alleen steeds als ik een nieuwe catogorie aanmaak en dan een forum, komen deze forums gewoon samen in een grootte catogorie!
(Kijk zelf maar)
Wat kan ik hier aan doen???
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Vraag
ga naar algemeen > display > index pagina > Structure and hierarchy
kies daar de structureer die je wil (zelf ga ik voor de onderste in het midden)
kies daar de structureer die je wil (zelf ga ik voor de onderste in het midden)
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: