Vraag
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Vraag
Hmm.. ik ben al lang opzoek naar hoe ik dit moet doen:
Ik wil dus weten hoe ik zo kan doen dat de normale rij niet zichbaar is, deze:
En dan van die dingen zoals bij de bovenste afbeelding!!?
Help me
Ik wil dus weten hoe ik zo kan doen dat de normale rij niet zichbaar is, deze:
En dan van die dingen zoals bij de bovenste afbeelding!!?
Help me
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
George- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Vraag
Het gaat erom waar hij die knoppen van Home index Info kaart enz
Kan weghalen zodat hij zijn eigen knoppen neer kan zetten
Niets meer en niets minder
Kan weghalen zodat hij zijn eigen knoppen neer kan zetten
Niets meer en niets minder
Daar ebn ik het me eens, met de code kom je al heel veer!!
Tips en Trucs staat dat niet hoor
Tips en Trucs staat dat niet hoor
George- Actief Forumlid
-
Ten eerste moet je daar inderdaad HTML voor gebruiken. Wat in die bovenste afbeelding is gebeurd is dat men een EIGEN menu heeft gemaakt, net zoals ik ook op mijn eigen forum heb gedaan.
Een EIGEN menu geeft alle knoppen weer BEHALVE ''Geen nieuwe berichten'' of ''u heeft een nieuw bericht. In plaats daarvan zou je, net als bij mijn forum, gewoon Postvak, of Inbox kunnen maken.
Maar nu is de vraag. Wil je een EIGEN menu maken, of toch het menu van Actieforum behouden.
Een EIGEN menu geeft alle knoppen weer BEHALVE ''Geen nieuwe berichten'' of ''u heeft een nieuw bericht. In plaats daarvan zou je, net als bij mijn forum, gewoon Postvak, of Inbox kunnen maken.
Maar nu is de vraag. Wil je een EIGEN menu maken, of toch het menu van Actieforum behouden.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb er ook last van als ik eigen knoppen wil neerzetten blijft die index staan , die kan je nergens weghalen
en nu was onze vraag hoe krijg je die weg dat ze er niet dubbel komen te staan
en nu was onze vraag hoe krijg je die weg dat ze er niet dubbel komen te staan
Ga naar Beheerderspaneel -> Display -> Headers & navigate -> Hoofding van de bladzijdes
en dan zet je de volgende optie op ja:
In navigatiebalk alleen afbeeldingen weergeven
De "dingen" zoals je bovenste afbeelding lijkt eerder op een website met enkel de basis links
en functies van je forum, maak dus een simpele website en integreer je forum.
Succes
en dan zet je de volgende optie op ja:
In navigatiebalk alleen afbeeldingen weergeven
De "dingen" zoals je bovenste afbeelding lijkt eerder op een website met enkel de basis links
en functies van je forum, maak dus een simpele website en integreer je forum.
Succes
Badlands- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 35
Registratie : 03-01-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Graag gedaan!
Ik wilde nog toevoegen dat je ook gewoon de links kunt houden, als je dan bijvoorbeeld die kalender niet wilt zien, zorg je dat alleen de beheerder recht heeft om die pagina te zien. Op die manier zien gasten en leden de kalender pagina dus niet, ook niet in het menu.
Ik wilde nog toevoegen dat je ook gewoon de links kunt houden, als je dan bijvoorbeeld die kalender niet wilt zien, zorg je dat alleen de beheerder recht heeft om die pagina te zien. Op die manier zien gasten en leden de kalender pagina dus niet, ook niet in het menu.
-
Registratie : 03-01-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
George- Actief Forumlid
-
-
-topic gesloten-
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: