Extra "enter" in de tekst
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Extra "enter" in de tekst
Sinds laat in de middag komen er in de berichten op het forum een extra "enter".
Als je de teskt typt is er niets aan de hand, maar zodra je op "versturen" klikt, zie je ineens een extra "enter", dus een extra regel tussen de 2 regels.
Rara, hoe kan dit.
Heb niets aan mijn instellingen veranderd.
Als je de teskt typt is er niets aan de hand, maar zodra je op "versturen" klikt, zie je ineens een extra "enter", dus een extra regel tussen de 2 regels.
Rara, hoe kan dit.
Heb niets aan mijn instellingen veranderd.
Re: Extra "enter" in de tekst
Dat is een fout die ik ook weleens heb. Het komt waarschijnlijk doordat ze bezig zijn met een nieuwe teksteditor, of omdat je gebruik gemaakt van shift enters. Je kan dit (nog) niet oplossen
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dank je voor de reactie, VJ.
Ik maak alleen gebruik van de enter toets.
We wachten even af.
Ik maak alleen gebruik van de enter toets.
We wachten even af.
Probleem is er nog steeds.
Wordt een beetje vervelend nu, want moet nu iedere keer mijn tekst editten anders taat het zo'n eind uit elkaar.
Zie af en toe wel een soort scriptcode voordat het geplaatst is.
Wordt een beetje vervelend nu, want moet nu iedere keer mijn tekst editten anders taat het zo'n eind uit elkaar.
Zie af en toe wel een soort scriptcode voordat het geplaatst is.
Dan moet je misschien de WYSIWYG editor uitzetten.
Dan schrijf je alleen nog maar met de normale editor.
Dan werkt het wel, maar zie je wel de codes eromheen, wanneer je typt. IPV bijvoorbeeld vetgedrukte tekst te zien, krijg je dan.
Dus het is een afweging die je moet maken. het is idd lastig, ik heb het zelf ook soms. Maar we kunnen alleen maar afwachten, ik kan hier verder niets aan doen, helaas.
Dan schrijf je alleen nog maar met de normale editor.
Dan werkt het wel, maar zie je wel de codes eromheen, wanneer je typt. IPV bijvoorbeeld vetgedrukte tekst te zien, krijg je dan.
- Code:
[b]tekst[/b]
Dus het is een afweging die je moet maken. het is idd lastig, ik heb het zelf ook soms. Maar we kunnen alleen maar afwachten, ik kan hier verder niets aan doen, helaas.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ok, die staat wel aan bij mij op het forum.
Ik ga het zeker eens proberen om dit uit te zettenl.
Bedankt
Ik ga het zeker eens proberen om dit uit te zettenl.
Bedankt
Het is gelukt, VJ.
Dank je wel voor de tip, hoef nu niet ieder bericht meer te editten omdat tussen iedere regel nog een enter zat.
Snapte toch al wel niet waar die instelling voor was, dus dus wel.
Dank je wel voor de tip, hoef nu niet ieder bericht meer te editten omdat tussen iedere regel nog een enter zat.
Snapte toch al wel niet waar die instelling voor was, dus dus wel.
Soortgelijke onderwerpen
» Extra Pagina
» Extra servers
» Extra thema's?
» Extra opties maken?
» Extra invulvak bij registratie mogelijk?
» Extra servers
» Extra thema's?
» Extra opties maken?
» Extra invulvak bij registratie mogelijk?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: