Radio op het forum vraagje
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Radio op het forum vraagje
Hoi hoi ik heb even een vraagje over een radio op het forum
Ik heb een radio op het forum gezet geen probleem werkt prima.
Nu komt het ga ik naar een andere pagina van het forum werkt het niet .
Ik heb hier al tussen de oude berichten gelezen dat het niet op te lossen is.
Maar we zijn nu een paar jaar verder met nieuwe mensen die het misschien wel op te weten te lossen .
Dus wie weet dit mijn vraag ?????
Alvast bedankt hoor het graag
Ik heb een radio op het forum gezet geen probleem werkt prima.
Nu komt het ga ik naar een andere pagina van het forum werkt het niet .
Ik heb hier al tussen de oude berichten gelezen dat het niet op te lossen is.
Maar we zijn nu een paar jaar verder met nieuwe mensen die het misschien wel op te weten te lossen .
Dus wie weet dit mijn vraag ?????
Alvast bedankt hoor het graag
Re: Radio op het forum vraagje
Ik denk dat het nu met de nieuwe update wel kan.
Onlangs is er een update voor Jquery en Javascript.
Misschien dat je daar de radio kunt invoegen, en zorg ervoor dat het werkt op alle pagina''s
Ga hiervoor naar: Modules>>>Javascript (onder HTML pagina's) en maak een nieuw script met de radio erin.
Onlangs is er een update voor Jquery en Javascript.
Misschien dat je daar de radio kunt invoegen, en zorg ervoor dat het werkt op alle pagina''s
Ga hiervoor naar: Modules>>>Javascript (onder HTML pagina's) en maak een nieuw script met de radio erin.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Radio op het forum vraagje
Ik kom er niet verder mee loop vast .(HTML werkt ook niet)
Ik zou deze graag op het forum willen hebben op alle pagina's dat hij gewoon door draait.Kun jij er iets mee VJ ?
<object width="240" height="300" ><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="movie" value="http://www.radionomy.com/Flash/BannerEmbed.swf?RadUID=57df17f5-3e70-4c2e-a5cb-d3af1cf1aab1&autoPlay=yes&lang=nl" /><param name="wmode" value="transparent" /><embed src="http://www.radionomy.com/Flash/BannerEmbed.swf?RadUID=57df17f5-3e70-4c2e-a5cb-d3af1cf1aab1&autoPlay=yes&lang=nl" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="240" height="300"></embed></object>
Ik zou deze graag op het forum willen hebben op alle pagina's dat hij gewoon door draait.Kun jij er iets mee VJ ?
<object width="240" height="300" ><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="movie" value="http://www.radionomy.com/Flash/BannerEmbed.swf?RadUID=57df17f5-3e70-4c2e-a5cb-d3af1cf1aab1&autoPlay=yes&lang=nl" /><param name="wmode" value="transparent" /><embed src="http://www.radionomy.com/Flash/BannerEmbed.swf?RadUID=57df17f5-3e70-4c2e-a5cb-d3af1cf1aab1&autoPlay=yes&lang=nl" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="240" height="300"></embed></object>
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagje ivm een gebruiker-forum
» Vraagje groep maken in het forum
» Vraagje over dit forum
» Vraagje ivm muziek op het forum!
» Vraagje tekstkleur Forum
» Vraagje groep maken in het forum
» Vraagje over dit forum
» Vraagje ivm muziek op het forum!
» Vraagje tekstkleur Forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: