Vraagje ivm muziek op het forum!
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Vraagje ivm muziek op het forum!
ik weet niet goed waar plaatsen,dus doe ik het hier maar!
Enkele leden zouden het leuk vinden als ik een forum zou bij maken waar ze liedjes met een betekenis mogen plaatsen,hoe kan en mag dit?
Ik denk nu vooral aan illegale muziek,dit wil ik zeker niet!
Ik dacht om het via You Tube filmpjes te doen,want die mag je op het forum zetten,bestaat er echter nog een andere legale manier en hoe doe ik dat dan?
alvast bedankt Jole
Enkele leden zouden het leuk vinden als ik een forum zou bij maken waar ze liedjes met een betekenis mogen plaatsen,hoe kan en mag dit?
Ik denk nu vooral aan illegale muziek,dit wil ik zeker niet!
Ik dacht om het via You Tube filmpjes te doen,want die mag je op het forum zetten,bestaat er echter nog een andere legale manier en hoe doe ik dat dan?
alvast bedankt Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Vraagje ivm muziek op het forum!
Je kan ook een player aanmaken via playlist.com, maar dan moet je de muziek wel ergens op internet zetten, of zoeken of het in de playlist zoekmachine staat.
http://susietest.forumstech.com/forum.htm op dit testforum kun je de player vinden.
http://susietest.forumstech.com/forum.htm op dit testforum kun je de player vinden.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Vraagje ivm muziek op het forum!
Dank je wel,ik zal het denk ik dan met Yoy tube gaan doen denk ik!
Lijkt me het makkelijkste,niet?
Mocht er nog iemand iets anders weten dan hoor ik het graag!
Groeten en bedankt Jole
Lijkt me het makkelijkste,niet?
Mocht er nog iemand iets anders weten dan hoor ik het graag!
Groeten en bedankt Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagje over dit forum
» muziek forum
» Muziek op het forum
» Radio op het forum vraagje
» Vraagje ivm een gebruiker-forum
» muziek forum
» Muziek op het forum
» Radio op het forum vraagje
» Vraagje ivm een gebruiker-forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: