Registratie eindigt in IP Ban
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Registratie eindigt in IP Ban
Hoi,
ik heb een probleem op loyalrabbits.actieforum.com. Ik heb een gebruiker en als die zich probeert te registreren word die onmiddellijk gebanned en komt zijn IP addres in de IP-ban lijst te staan. Ik weet niet meer wat te doen om dit op te lossen.
Dit IP addres heeft wel ooit een echte BAN gehad, maar is al tig keer geunbanned maar op een of andere manier komt die ban steeds terug. Sterker nog, hij heeft een labtop en kan als hij via een andere ISP provider inlogt zich ook niet registeren, dan krijgt hij hetzelfde probleem. Ik denk dus dat er ergens anders nog een ban zit op zijn MAC addres maar ik zou het niet weten.
Zou iemand mij aub hier snel een oplossing voor kunnen geven?
Palmpje
ik heb een probleem op loyalrabbits.actieforum.com. Ik heb een gebruiker en als die zich probeert te registreren word die onmiddellijk gebanned en komt zijn IP addres in de IP-ban lijst te staan. Ik weet niet meer wat te doen om dit op te lossen.
Dit IP addres heeft wel ooit een echte BAN gehad, maar is al tig keer geunbanned maar op een of andere manier komt die ban steeds terug. Sterker nog, hij heeft een labtop en kan als hij via een andere ISP provider inlogt zich ook niet registeren, dan krijgt hij hetzelfde probleem. Ik denk dus dat er ergens anders nog een ban zit op zijn MAC addres maar ik zou het niet weten.
Zou iemand mij aub hier snel een oplossing voor kunnen geven?
Palmpje
Re: Registratie eindigt in IP Ban
Ligt het er misschien ook aan dat zijn mailadres een ban heeft gehad?
Alyssa- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 36
Registratie : 27-12-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Registratie
» Registratie pagina
» Registratie beveiliging
» Registratie problemen?
» problemen met registratie
» Registratie pagina
» Registratie beveiliging
» Registratie problemen?
» problemen met registratie
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: