Kan niet meer op mijn forum komen...
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Kan niet meer op mijn forum komen...
Sinds vandaag kan ik niet meer op een forum komen wat ik zelf heb gemaakt.
Wanneer ik mijn wachtwoord op vraag word er aangegeven dat het mail adres niet overeen komt.
Wat kan ik doen om er weer in te kunnen?
Wanneer ik mijn wachtwoord op vraag word er aangegeven dat het mail adres niet overeen komt.
Wat kan ik doen om er weer in te kunnen?
Jolanda- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 36
Registratie : 05-01-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Kan niet meer op mijn forum komen...
Mischien kan je eventjes aan een Mede-Moderator/Admin vragen of hij/zij gegevens (geen persoonlijke) kan aanpassen?? Zodat je wel weer in kan en zo weer kan veranderen??
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hoi hoi,
Probeer anders via tools je ww weer te krijgen.
@ jobotje en alle anderen, volgens mij is het niet mogelijk om als mede admin het profiel van de hoofdadmin te veranderen...
Probeer anders via tools je ww weer te krijgen.
@ jobotje en alle anderen, volgens mij is het niet mogelijk om als mede admin het profiel van de hoofdadmin te veranderen...
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dat heb ik gedaan maar ik kom dus niet verder.
Je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam of een foutief wachtwoord opgegeven.
Klik hier om het nogmaals te proberen
Klik hier om terug te keren naar de Index
Idd mede eigenaren kunnen niet in ander mans account komen..
Je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam of een foutief wachtwoord opgegeven.
Klik hier om het nogmaals te proberen
Klik hier om terug te keren naar de Index
Idd mede eigenaren kunnen niet in ander mans account komen..
Jolanda- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 36
Registratie : 05-01-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
@ jolanda,
Zie dit topic
je moet echter wel voor je een pm kunt versturen 2 berichten op het forum hebben geplaatst.
Zie dit topic
je moet echter wel voor je een pm kunt versturen 2 berichten op het forum hebben geplaatst.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Kan bijna niet meer op mijn forum komen
» Op een of andere manier bestaat mijn forum niet meer!
» Ik kan niet meer op mijn account!
» Kom niet meer in mijn forum
» mijn forum niet meer bereikbaar
» Op een of andere manier bestaat mijn forum niet meer!
» Ik kan niet meer op mijn account!
» Kom niet meer in mijn forum
» mijn forum niet meer bereikbaar
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: