De Standaard Profiel-Voorkeuren aanpassen?
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
De Standaard Profiel-Voorkeuren aanpassen?
Is het mogelijk om de voorkeuren in het profiel van een nieuwe gebruiker automatisch te wijzigen? Zo zijn er al enkele Leden van Pokévana die liever de optie "Breng mij standaard op de hoogte van reacties" op "nee" hadden staan wanneer ze hun profiel maakten, en omdat je op ons forum ook Flash-games in HTML kunt spelen, zou de optie "Schakel HTML altijd in" ook steeds op "Ja" mogen staan als er een nieuw profiel word gemaakt. Nu doe ik dit handmatig, maar efficiënt is anders
Re: De Standaard Profiel-Voorkeuren aanpassen?
Nee, dit is niet mogelijk helaas.
Een andere optie zou kunnen zijn, dat je in de welkomstmail vermeld, dat gebruikers hun instellingen moeten wijzigen, om zo optimaal gebruik te kunnen maken van de website.
Een andere optie zou kunnen zijn, dat je in de welkomstmail vermeld, dat gebruikers hun instellingen moeten wijzigen, om zo optimaal gebruik te kunnen maken van de website.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: De Standaard Profiel-Voorkeuren aanpassen?
Dan sluit ik nu dit topic.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» veranderen van standaard banner
» Aanpassen van het profiel
» Knoppen binnen profiel aanpassen verdwenen
» [Breng mij standaard op de hoogte van reacties:] standaard aan, hoe uit?
» Standaard op de hoogte brengen UIT
» Aanpassen van het profiel
» Knoppen binnen profiel aanpassen verdwenen
» [Breng mij standaard op de hoogte van reacties:] standaard aan, hoe uit?
» Standaard op de hoogte brengen UIT
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: